Uitgerekend augustus 2017

Wat een leuke ideetjes allemaal!

Er komen steeds meer dames bij, heerlijk om het zo te delen ❤️❤️

Hier gister naar mijn voetreflex vrouwtje geweest (zij is een beetje helderziend ook en is echt een pro in voetzoolreflexmassage) haar al eerder verteld zwanger te zijn natuurlijk om die drukpunten te mijden . Ze zei de vorige keer al te voelen dat mijn baarmoeder er helemaal klaar voor was als een vers opgemaakt bedje Haha, ze legde haar hand op het drukpunt waar Mn baarmoeder zat en zei meteen je bent mooi zwanger, dat kon ik natuurlijk beamen na die spoedecho!

Wat tips gekregen over Mn ontregelde spijsvertering, langzamer eten, meer verdeed over de dag en kleine porties darmen waren goed over de flos. Nu vannacht stukke minder last gehad! Eierstok doet nu ook niet meer gek dus ik hoop dat het bij deze dingetjes blijft ☺️

Ik Google ook alles Fem, soms kom je nare dingen tegen word je behoorlijk onzeker van maar je doet het toch hè? Ik ben (bijna 5 jaar geleden) ernstig ziek geweest en Googlde toen ook vanalles, brrr!

Hie gaan we het vertellen door een kadootje onder de boom te leggen met de naam baby. Ben alleen nog heel erg ik twijfel wanneer ik het mijn kletskous van 3,5 ga zeggen! Wil het liefst dat zij het eerder weet haha maar weet ook dat ze het meteen gaat vertellen dus dat is nog even een puntje. Hoe doen jullie dat mama's met meerdere kindjes?

Ben ik de enige die zo ongeduldig is?? Dagen en weken lijken zoo lang te duren voor de eerste echo 3 januari...

wie zijn er allemaal nog uitgerekend voor 05-08?

Ja duurt lang he! Ik denk dat mijn officiele eerste echo waarschijnlijk op 12 januari is, als ik 10 weken ben. Maar die ligt nog niet vast. Ik ben blij dat onze vk 22 dec een 2 sec echo laat doen (die bied ze gratis aan) zodat we iig weten of er een hartslag is anders duurt het echt heel lang.

Ik heb voor beide opa's en oma's het boekje opa en oma pluis gekocht en die leg ik ingepakt onder de boom.

charx ik ben op basis van ovulatiedatum ook 5 aug uitgerekend en op basis van eerste dag van laatste menstruatie op 6 aug. De vk houdt 6 aug aan voorlopig en ik ook maar ik verwacht met termijnecho dat het dus nog wel eens een dagje eerder kan worden. We zullen zien.

Leuke ideeen de cadeautjes onder de boom, bij mij weten mijn ouders en zussen het al de rest van de familie & zijn familie na de echo, was leuker geweest als we voor januari al de echo hadden om het dan te vertellen, al moet ik zeggen dat t erg moeilijk is om ons mond te houden haha! Ik zelf had 29-10 mijn eerste dag van de ongesteldheid en verschillende programma's zeggen dat het dan of 5-8 of 6-8 moet zijn! @anky

kan t niet precies weten want mijn duur van cyclus is zo vreemd, kom van de prikpil af en had maanden van een week ongesteld dan week niet en weer 3 wel ofzo! Maar na een jaar oefenen is het toch gelukt :)

Haha ik Google ook alles. Laatst moest ik niezen, de tandjes dat deed pijn daar beneden... bleek er allemaal bij te horen.

De meeste nog twee weken wachten op de eerste echo! Spannend hoor.                           Ik heb dan de 10 weken echo en dan kunnen ze bij mij eindelijk zien wanneer ik uitgerekend ben.

Wij vertellen het inderdaad ook met kerst, ik heb voor de ouders kadotjes laten maken met de teksten : alleen de allerstoerste vaders worden ook de stoerste opa's en voor de moeders alleen de allerliefste moeders worden ook de liefste oma's.. Niemand wist dat we gestopt waren met de pil dus ik denk dat het een complete verrassing gaat worden. En we hebben dan natuurlijk al een echo foto dus dat is erg leuk.

Wel ontzettend leuk dat ik via dit forum van alles kan delen, ik merk dat ik het liefst nu tegen iedereen zeg, dus om hier mijn ei kwijt te kunnen, fijn!

Via dit forum kwam ik er dan ook achter dat die krampen normaal zijn, gelukkig. :) google doe ik niet meer, ik gebruik nu alleen de zoekfunctie hier.

Hoi! Ik ben ook uitgerekend op 5 augustus (op basis van ovulatiedatum). Wat leuk zo samen te kunnen praten over wat je mee maakt!

Terug
Bovenaan