Uitgerekend augustus 2017

Hey Allemaal!

als het goed is ben ik uitgerekend voor 7/08/2016.

ik had op 26/11 positief getest (2dagen voor dat ik ongesteld moest worden)

op 28/11 had ik toevallig al een afspraak staan bij de gynaecoloog voor controle.

ze kon nog niets zien, gewoon een heel piepklein puntje.

Eerste afspraak voor mijn echo op 29/12

ik kan echt niet wachten :eek:

vandaag ben ik net 6weken en ik hoop dat alles goed verloopt. In maart werd ik ook zwanger van een tweeling maar helaas een miskraam gehad op 8weken

<p style="text-align: left;">Hoi Mimi</p>
<p style="text-align: left;">gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat het deze keer wel goed is de kans nu groter op weer een tweeling? Ik las ergens iets dat er verschil is een het krijgen van een tweeling dat een een eige tweeling erfelijk moet zijn en andere iedereen kan overkomen ik weet vrij weinig van het onderwerp af maar vind het wel heel interessant</p>

Alina, ik heb je uitgenodigd vrienden te worden, leuk zo'n facebook groep en voor mij iets toegankelijker (qua inloggen) dan dit forum.

Ik had gister intake met moeders voor moeders en ben gisteravond gelijk maar begonnen met urine opvangen. Volgens de dame van MvM was mijn HCG echt enorm voor het aantal weken dat ik zwanger ben, goed om te horen dus. Ben morgen 6 weken en de dag na kerst heb ik mijn eerste echo.

Wij noemen ons kleintje "Billy", lekker handig als we straks het geslacht weten kunnen we ons ook niet verspreken... Facebook laat ik nog heel even zitten, ben dan toch bang dat het verkeerd gaat... Vandaag precies 6 weken en 1 dag! Volgende week onze echo, zo spannend..

Hallo allemaal!

ik heb 5 december een test gedaan en positief! We kunnen ons geluk niet op.

22 december de eerste echo ben erg blij dat de echo nog voor de kerst kon. We willen graag de familie met kerst vertellen dat ik zwanger ben.

Hier ook met mvm gestart! HCG was hier ook goed hoog! Verder gisterochtend echt heel misselijk geweest en zelfs overgegeven vandaag gelukkig niet! Darmkrampen worden minder omdat ik meerdere keren per dag in kleine hoeveelheden eet ☺️

Hoi allemaal, ik wacht ook nog even met lid worden van een fb groep. Over een paar weken sluit ik me denk ik wel aan :)

gisteren ook een intake gehad voor moeders voor moeders. Voelde me weer even helemaal zwanger daardoor (ben twee weken alleen thuis en nog niemand verteld, dus wel even leuk om er met iemand over te spreken).

Zaterdag high tea gehad met twee vriedinnen. Ik denk dat ze nu wel echt wat vermoeden (broodjes zalm er carpaccio mochten zijn opeten). Voor het kerstdiner van mn werk ga ik opgeven dat ik vegetarisch wil om te voorkomen dat er rood vlees geserveerd wordt en ik het af moet slaan. En ik ga bellen of ze alcoholvrije wijn hebben hahah. Ik vind het echt niet erg als vriendinnen er nu achterkomen hoor, maar al mn collega's hoeven het nog niet te weten in dit prille stadium. Jullie al slimme plannen bedacht, of hebben jullie hier niet mee te maken?

Wat doen jullie trouwens met sporten? Gaat dat nog even goed als eerder? Ik merk dat de drempel hoger is om te gaan hardlopen en bootcamp (intensief met veel interval en sprinten) zie ik niet zo zitten. Probeer wel echt 2x per week hard te lopen en elke dag 30min heen en 30min terug naar mijn werk te fieten :)

Ik ben uitgerekend op 3 augustus 2017 van ons tweede kindje. Ik heb al een zoon van nu 3,5 jaar. Maar pfff voel me zo anders als bij de eerste, bij hem had ik nergens last van en nu heel veel misselijk, pijnlijke borsten hopelijk word dat nog minder

Terug
Bovenaan