Uitgerekend augustus 2017

Zonnebloem wat fijn dat je je nu beter voelt ik lees op veel sites dat alles vanaf 12 weken beter kan worden vooral kwa misselijkheid en stemmingswisselen kan zowiezo niet wachten tot dan omdat dan ook de eerste termijn echo erop zit heerlijk :)

en mari ik herken dat wel hoor die steken en krampjes wisselen een beetje ik heb se liever helemaal niet want ben best bang op een mk wanneer ik dat voel

Gisteren mijn eerste positieve test in handen. Als t klopt hoe k heb gerekend zou 23-8 de uitgerekende datum moeten zijn. Nog geen misselijk gevoel. Wel veel honger maar ook snel vol. Zit nog in dubio wanneer verloskundige te bellen. Morgen nog even een tweede test voor zekerheid..

Ook hier erg pijnlijke borsten dat sporten gewoon even niet gaat.... kan geen sport bh verdragen maar zonder is ook geen succes. Hopelijk wordt het snel beter...En ook weinig eetlust en weeïg gevoel in mn buik...

Gisteren sloeg ineens de paniek toe en was plots mega zenuwachtig voor de echo... (debiel)

Gelukkig is de echo dinsdag, ben erg benieuwd! Hopelijk met kerst onze ouders en broers en zussen het goede nieuws vertellen!

En ff klagen mag toch best ;-)

Ik ben deze zwangerschap ook mega misselijk. Bij mijn zoontje (is nu 2,5jaar) had ik dit helemaal niet. Hopelijk gaat die misselijk snel weg, eet amper daardoor sport ik nu even niet. Daar heb ik de energie niet voor

Hoi allemaal, vandaag wel een hele goeie dag eindelijk na een belabberde week. Heb goed gegeten gerust maar ook hoop dingen gedaan amper misselijk geweest. Word wel steeds ongeduldiger voor de eerste echo het lijkt nog zo ver weg 28 dec ... als goed is 7,5 week. Hoe is het met jullie vandaag?

Dag dames,

ik ga ook maar even mee doen als we toch aan het klagen zijn: vandaag weer ontzettend misselijk, krampen en erg moe. Ga vandaag de 8e week in. Ben nog steeds ontzettend blij! Maar afentoe denk ik wel eens, bah ik moet nog 7 maanden! Volgende week eerste echo. Zo spannend! Hopelijk gaan we ons allemaal beter voelen na de 9e week! Succes nog allemaal.

Mij hielp tegen misselijkheid een beetje zout eten. Dus heb van die kleine chips zakjes gehaald en dan naturel. Hielp meteen!

Ik voelde mij na de 8 ste week echt stukken beter. Dus hopelijk bij jullie ook! Regelmatig proberen te eten helpt ook.

Verder gaat goed!! Niet veel kwaaltjes meer gelukkig. Effe afkloppen ;) Volgende week weer echo. Blijft spannend.

Spannend.. Priscilla Dolderen. Ik heb net verloskundige gebeld en zou vandaag terugbellen voor het maken van de eerste afspraak. Op wat rommelende darmen, flink hongergevoel en een opgeblazen buik na voel ik me prima

Terug
Bovenaan