Uitgerekend augustus 2017

Hai Rio1987, ik had gister hetzelfde tijdens mijn gesprek met de dame van mvm, ze was ook zo aardig echt heel leuk!

ik heb zojuist nog hardgelopen dat gaat prima en bootcamp doe ik ook gewoon nog. Je voelt zelf of het niet lekker aan voelt en bij ons hebben ze altijd wel aangepaste oefening, maar ik heb nog niets verteld en dat houd ik ook even zo zolang het goed gaat. Begrijp juist hoe langer je kan door sporten hoe fitter je blijft en straks ook hersteld bent!

ik had dond ook lunch met broodje zalm en carpaccio haha das best lastig he, maar was met collega's die ik verder amper zie dus heb een aantal gewoon verteld, maar volgende week met kerst lunch hebben we buffet en is er als goed is voor elk wat wils. Zie meer op tegen kerst brunch bij familie, daar kan ik van tevoren niets aangeven en ga ik er maar vanuit dat er vast dingen bij zitten die ik gewoon mag hebben!

<span style="text-align: right;">Ja bij ons zijn er wel in de familie langs beide kanten. En het was een 1eiige tweeling. Dus identitiek en het zelfde geslacht. Ik hoop nu wel weer op een tweeling , tis wel iets speciaals. Maar langs de andere kant maakt het niet zoveel uit. Zolang het gezond is en mijn zwangerschap goed verloopt ben ik blij. Vandaag wel wat buikpijn, ik wil er niet teveel over stressen.  Wil wel graag eerder een afspraak by de gynaecoloog ,  twee weken is nog zolang:( </span>

Hoe is het met iedereen vandaag?

ik heb ontzettend last van misselijkheid en totaal geen eetlust vandaag ik heb twee broodjes op ga zo wat soep proberen binnen te houden..

Ik voel me voornamelijk steeds heel erg moe. Heb gister alleen maar gehangen en gelegen en lang geslapen, vandaag mn werkdag ging op zich goed maar op t eind kon ik t bijna niet meer volhouden. Verder voel ik me gewoon niet zo lekker alsof ik ziek word maar niet per se misselijk ofzo, ik heb juist steeds heel erg honger. Maar het valt me niet altijd helemaa goed. Terwijl ik vorige week vooral dorst had en amper honger. ik ben er deze week best wel chagerijnig van ook, pfff voel me gewoon niet zo lekker. Mn darmen doen ook wisselend naar en ik heb nergens zin in.

sorry voor het geklaag dames.. hoort erbij denk ik. hoe voelen jullie je?

@anky ik voel me ook inderdaad heel chaggereinig echt een beetje down durfde het eigenlijk niet te zeggen hier want het is inderdaad wel een beetje geklaag teminste zo voelt het, heb al echt een paar dagen dat ik gewoon veel gevoeliger ben voor emoties maar dan denk ik waarom? Want je bent zwanger dus eigenlijk mag je alleen maar blij zyn beetje dubbel strijd

Ik ben eindelijk na drie weken weer beetje beter!! Zit nu tegen week 9 aan. Dus misschien hadden jullie hetzelfde wat ik had in week 5,6 en 7.

Nu gaat het wel goed! Zelf niet meer echt super moe. Alleen borsten gevoeliger en sneller honger. Maar als eenmaal eten heb zit ik snel vol.

Ik voelde mij ook niet top om te sporten maar deze week weer beginnen :)

vogig weekend beide ouders verteld! Zo leuk. Maakt het echt echie.

Ik maak me juist een beetje zorgen.

We zijn vandaag 5,5 wk zwanger en voelde vorige week heel veel steekjes etc. en nu nog amper.

Wel moe en snel honger en met vlagen een klein beetje misselijk.

Volgende week vrijdag pas de echo, was het maar vast zover.....

Terug
Bovenaan