Uitgerekend augustus 2017

Shaneen27  ik zal voor je duimen!

Ik heb vanmorgen een foto gemaakt en die willen we af laten drukken op een kaart. Die pak ik dan in en bij 8 weken aan ouders geven. Heb het wel tegen een paar goede vriendinnen verteld maar verder wachten we nog even. Grappig dat jou partner het sneller wilde vertellen. Hier is het precies andersom..

<p style="text-align: center;">Hoi allemaal ik heb echt al een week lang last van ontzettend weinig eetlust en misselijk de hele dag door moet meself echt dwingen om te eten... heeft iemand nog wat tips hiervoor? Ik eet wel redelijk makkelijk fruit weg maar brood lukt me echt niet avond eten amper..</p>

@shaneen27: voor onze dochter zit in 1 van de kadootjes onder de kerstboom een shirtje met 'keep calm I'm going to be a big sister'. Ik ben zó benieuwd hoe ze erop gaat reageren!

En dan gaan we eerste of tweede kerstdag naar familie en schoonfamilie en zal zij het shirt aan hebben en wachten we af tot iemand ziet wat erop staat. Super zin in! Deze week gaat heeeeeel langzaam ben ik bang :)

Heb je zelf al een leuk idee?

Haai moms-to-be :)

Ik ben vandaag 6 weken zwanger van ons 1e kindje! 12 augustus uitgerekend, en heb 28 dec met 7,5 wk de eerste afspraak bijde verloskundige.. Voel me gelukkig heel goed, beetje moe, hier en daar wat krampjes en soms gevoelige borsten.. van de week ook al begonnen met MvM, mn HCG was hoog genoeg :) We willen het met kerst aan onze ouders en broer en zus gaan vertellen, ben nu al aan het aftellen! (Vooral voor mn eigen ouders, het is hun 1e kleinkind)

Een fb-groep lijkt me heel leuk! Kan ik iemand mijn email geven om me toe te voegen?

Liefs Sharon

Goedemorgen dames,

Vanochtend een positieve test in handen! Dinsdag 5 weken.  Super spannend. Dit is mijn tweede zwangerschap voor een eerste kindje. 1e zwangerschap bbz met 6 weken. Vind het nu wel heel spannend en hoop dat het dit keer op de juiste plek zit. Een jaar zijn we bezig geweest.

Liefs R

Door82, wat een leuk idee. Nu al nieuwsgierig hoe ze zullen reageren..

Ik ben zelf nog steeds opzoek naar een leuk en origineel idee. Zag laatst een klein foto boekje met daarin een gedichtje of een foto van de test. Misschien dat ik dat wel ga doen.

Leuk dat er steeds meer dames bij komen. Gefeliciteerd allemaal !!

Goedemorgen!

Morgen ben ik precies 6 weken zwanger van ons eerste kindje en ik vind het super spannend!

Ik merk wel dat ik er moeilijk van kan genieten.. ik ben pas echt gerust als ik de eerste echo heb gehad op 6 januari.

Zijn er meer dames die met deze gedachten worstelen en hoe gaan jullie daar mee om?

Ik hoop dat iedereen een goede en fijne zwangerschap mag beleven!!

@vien06 ik heb hetzelfde; kan ook nog niet helemaal genieten. Ik denk dat wanneer je een hartje hoort of op de echo jouw kindje ziet, het meer gaat leven. Nu nog best onzeker of het allemaal wel goed gaat en daarnaast erg moe en niet lekker. Toch probeer ik wel dagelijks te bedenken hoe bijzonder dit is en ben ik echt enorm dankbaar!

Ik denk dat veel vrouwen niet direct volop kunnen genieten hoor..!

Terug
Bovenaan