Uitgerekend augustus 2017

Vinder,

ja zou goed kunnen dat het daarmee te maken heeft zodat je alles beter ziet!

ik was nog volop aan een antibiotica kuur tegen een oorontsteking en toen k t wist meteen gestopt. Aan de dokter gevraagd of t kwaad kon maar die vertelde dat de baby de eerste 3 weken niets van bloed opneemt van je, dus dat het geen kwaad kon! Weetniet of t met alcohol ook zo is maar lijkt me wel.. ( daar zitten die 2 eerste weken niet bijgerekend)

Oh dat is een geruststelling! vanmorgen de clear blue test gedaan en die zei zwanger, 2-3 weken. Mijn vriend was even in shock

Sjaar, mijn vk zei dat ik me moest laten uitspuiten en geopereerd moest worden dus ga liever niet naar hem terug. Hoe heb jij je vk gevonden ?

Charx, oh kan ik me voorstellen met de antibiotica kuur was het wel ieys waar je gelijk mee mocht stoppen dan ?

Hoi mamas

ik hoop in augustus uitgerekend te zijn :) ik kan pas over 5 dagen testen. Ik heb een duidelijke ovulatie gehad en heb gisteren buikpijn gehad met een beetje vloeiing dus hoop dat dat mijn innesteling was..

we hebben al 2 kinderen, dochter van 7 en zoontje van 4, de afgelopen 4 jaar heb ik een spiraal gehad en we zijn nu weer 2 maanden aan het proberen om zwanger t worden.

gefeliciteerd aan jullie allemaal die al wel positief hebben getest!

Jeetje dat is wel vervelende ervaring ja.

Ik heb gegoogeld en vond er 2 in mijn woonplaats. Website van hun sprak me erg aan, veel informatie etc. Arts ook nog gevraagd, maar die zei het maakt niet uit. Uiteindelijk gekozen voor diegene die ook avond spreekuur heeft en echo apparaat in eigen woonplaats. Zal met intake pas merken of de klik er is natuurlijk.

Hoi dames,

Ik ben ook uitgerekend in augustus.  Zaterdag de test gedaan en zwanger! Voor ons is het ons eerste kindje, vind het heel spannend allemaal! En nu al zo moeilijk om m'n mond te houden, ben erg misselijk, maar wil sowieso de eerste echo afwachten. Hebben jullie veel last van symptomen??

Leuk Kirsten gefeliciteerd, ik ook zaterdag getest, spannend he. Voor ons ook eerste kindje en al bij 2e keer proberen, dus volgens ons is dit ment to be!

Ik heb trouwens helemaal nergens last van, weet ook niet of dat nog gaat komen, maar voel me zoals altijd, maar dat zal ongetwijfeld schelen per persoon. Ik ben zelf ook nooit ziek of iets, dus sterk gestel, mss dat dat ook scheelt.

Jij ook gefeliciteerd Sjaar! Bij ons ook de tweede ronde raak. We hadden er wel even voor uitgetrokken, maar zo fijn dat het al zo snel raak was. Ik had direct na de innesteling al symptomen, maar dacht dat m'n lichaam me voor de gek hield omdat ik er veel mee bezig was.

Wat heerlijk dat je geen kwaaltjes hebt, ik alleen 's ochtends veel last dus mag niet klagen. Het is voor een goed doel!

Terug
Bovenaan