Uitgerekend augustus 2017

Sterkte R1988! Altijd naar om te horen/lezen.

wij hebben vanochtend een korte echo gehad en hartslag gehoord! Nu hebben we iets te laten zien aan de ouders met kerst! Spannend hoor, maakt het toch wel echter ineens. 5 jan termijnecho.

Hallo allemaal,

morgen mijn eerste echo ben dan ongeveer  8 weken. Ik vind het super spannend allemaal. Het is mijn eerste zwangerschap. Heel erg leuk om verhalen van andere te lezen.

Wij willen het de familie met kerst vertellen. We hebben een ballon laten maken met de tekst 'zwanger!'  Deze zetten we in een doos bij de kerstboom. Ben zo benieuwd naar de reacties!

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Heel veel sterkte R1988! Ik word er heel verdrietig van om te lezen.</span>

@ourfirstbaby ja hier ook heel veel last van mijn borsten. Ik week 5 moest ik al een nieuwe bh kopen, maar die paste in week 6 al niet meer. Sinds week 6 wel op dezelfde cup blijven hangen. Hier ook een mooi verhaal, we waren wat aan het geinen tijdens een boswandeling en ik wilde bij mijn man op zijn rug springen. Vol met mijn borsten tegen zijn rug. Ik joelde het uit door het bos!! Tot groot vermaak van de rest (die het gelukkig wel al wist).

Even van me af schrijven..

Vanochtend wakker geworden en bij vegen na het plassen, licht roze bloedvegen. Alweer.. Bij mijn missed abortion kreeg ik dit ook bij 8 weken, toen het al bij +/- 5 weken mis was gegaan.. Nu ben ik vandaag 4 weken & 5 dagen. Dus mijn hoofd op volle toeren, meteen aan het stressen..

Heb mijn verloskundige gebeld en tja echo heeft op dit punt weinig zin, dus moeten echt echt afwachten. Of het wordt erger en zet door als heftigere menstruatie of de baby gaat nog goed en bloedinkje bij de baarmoeder ofzo. Zij klonk niet bezorgd door wat ik zei. Maar stel mij nog maar gerust nu..

We mogen in elk geval nu op 2 januari komen voor echo, ipv 19 januari. Dan zou ze al hartactie moeten zien! Zo spannend.. Ik hoop dat ik niet meer bloed ga verliezen en leef nu zo naar 2 januari toe, feestdagen kunnen me even gestolen worden nu

Ik ben 10 aug uitgerekend. Mag volgende week voor de eerste echo. Eerste zwangerschap dus spannend allemaal! Ben nu dus 7 weken +1 en begin echt een buik te krijgen. kreeg gister al een vraag of er misschien iets in zat... probeer het nog te verbergen onder mn kleren. Vraag me af of anderen hier ook al last van hebben?

<p style="text-align: left;">M-bos 1 ik wist niet dat dat kon zo vroeg al een buik krijgen ik ben even ver maar heb alle een bolle buik wanneer ik gegeten heb haha staat het echt bol of?</p>

Terug
Bovenaan