Uitgerekend augustus 2017

Ja, ik kan ook lastig mijn buik verstoppen. Ik heb normaal geen buikje maar nu is het behoorlijk opgezet en daarnaast zie ik erg bleek/groen van de misselijkheid. Ik ben nu 7,3 weken zwanger, denk niet dat het me gaat lukken om tot 12 weken te verbergen dat ik zwanger ben. Ik heb nu al het idee dat ze het doorhebben

Ik heb ook wel moeite met de stoelgang, daardoor zal mn buik ook extra opgezet zijn denk ik... maar hoop dat het de komende weken niet erger wordt want dan zal ik het toch wel moeten vertellen denk ik... wacht liever tot ik iets meer zekerheid heb

O gelukkig! Ik heb ook al een bolle buik en was al bang dat ik 'gewoon dik' aan het worden was. Met wat hulp van een trage stoelgang. "Fijn" om te horen dat ik niet de enige ben.

Heee meiden,

fijne kerstdagen .. Ik heb een vraagje, hebben jullie ook wel eens bij het afvegen bruine afscheiding gekregen?  Ik ben vandaag 8 + 4 , donderdag 1ste echo ...

liefs

Hoi mommytoby26,Dat heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook wel gehad. Was gelukkig niks. Twijfel je toch heel erg gewoon even bellen met je verloskundige. Misschien kun je je echo wel eerder krijgen.

Hier dinsdag eerste echo met 8week. Erg spannend. Kan niet heel erg genieten van deze dagen. Nog even twee dagen geduld

Sterkte R1988! Heftig bericht, take uou're time

ik kan me sinds een paar dagen bij jullie aansluiten dames, komende week een afspraak maken voor intake, vind het super spannend! Waren al meer dan een jaar onderweg en kregen in oktober te horen dat ik een eenhoornige baarmoeder heb na fertiliteitsonderzoeken.. dat is ook de reden dat het langer duurde, helaas is het allemaal niet zonder risico maar we blijven positief!

Hi allemaal,

ik heb een aantal berichtjes gelezen.. hele leuke verhalen..iedereen gefeliciteerd!  en bij bepaalde verhalen hou ik me hart vast! Ik hoop dat alles goed verloopt!!!

graag zou ik ook toegevoegd willen worden op de FB pagina!! Volgensmij moest ik bij Sharon zijn? Klopt dit..

over mijzelf.. ik ben 26, samenwonend, zelf nog geen kinderen, mijn partner heeft er 2.

ik had afgelopen woensdag een positieve test. Wat ik niet had verwacht! Ik heb ook last van bruine achtig bloedverlies wat ook las dat andere hadden.. echter heb ik het al 2 weken, en jullie?? Volgens de online testen ben ik 30-8 uitgerekend en ben nu 4,5 weken..

op een leuke tijd samen en dat we van elkaar mogen leren!

xx

Terug
Bovenaan