Uitgerekend augustus 2017

Goedemorgen! Afgelopen vrijdag heb ik mijn test gedaan deze had een licht streepje maar was zeker aanwezig gister nog 2 testen gedaan (voor de zekerheid) en de streepjes bij beide testen waren er binnen een halve minuut.

Uitgerekend 31-9 vandaag huisarts bellen aangezien het mijn eerste zwangerschap is en ik zwanger ben via een donor al vind ik via een held beter klinken)

Groetjes Nathalie

R1988, wat een naar bericht. Veel sterkte!

@seeeegeeee, ik heb je als vriend toegevoegd op Facebook om ook lid te worden van de geheime groep

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben inmiddels 6wk en 4 dagen zwanger en voel me onzekerder dan ooit tevoren. Mijn uitgerekende datum is 20-08. Op 13 januari pas mijn eerste echo, maar ik ben nu al aan het aftellen.

Ieder krampje brengt me aan het twijfelen. Heb een aantal meiden om me heen die miskramen hebben gehad met soms vrij heftige afloop. Hierdoor krijg ik de zorgen niet uit mijn koppie.

Heb enorme zere borsten, maar stiekem ben ik daar gewoon blij mee omdat dit aangeeft dat er wat gebeurd. Merk sinds twee dagen dat ik drang heb om naar de wc te gaan (poepen) maar dat ee na een half uur wachten nog niks gebeurd. Nu kramp in mijn buik die linkt aan de slechte stoelgang.

Ik zou ook graag willen worden toegevoegd op Facebook maar krijg het niet gevonden.

Hallo,

Iedereen allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

ik ben 35 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ik ben inmiddels 5 weken en 6 dagen zwanger. De eerste test geloofde ik niet, ben toen direct naar de winkel geracet voor een clearblue test die nogmaals aangaf dat ik zwanger was.

Afgelopen zaterdag naar de vk geweest omdat ik last van buikpijn had wn dacht dat ik bloed was verloren ( bruine afscheiding) inwendige echo gehad en het leek allemaal conform normaal te verlopen.

De afgelopen dagen ben ik nog vermoeider, heb een heel weeïg gevoel in mijn maag maar hoef niet over te geven. Mijn borsten zijn gevoelig en heb ook last van buikpijn/ krampen. Gevoel dat ik een voetbal in mijn buik heb, herkenbaar deze symptomen? Ben zo bang dat het niet goed is met de baby.

ik zou graag aan  de geheime FB pagina toegevoegd willen worden, wie doet dat?

Liefs,

jocelyn

Zo enorm herkenbaar Joycelyn. En wat duurt dat wachten lang he. Doe nu iedere week een test omdat ik geen idee heb hoe ik het anders kan controleren. Doodeng dit, pffff.

Hey,

Iedereen gefeliciteerd met het zwanger zijn!   Ik weet sinds 15 dec dat ik zwanger ben en op 18 dec verloor ik ook wat helderrood bloed. Ik was gelijk in paniek maar gelukkig mocht ik de volgende dag gelijk langskomen voor een inwendige echo. Ik was toen ongeveer 4 weken zwanger en het vruchtzakje was duidelijk zichtbaar. Naast de vruchtzak zagen we een hematoom welke de boosdoener was. Volgens de VK kon het net als alle andere zwangerschappen nog alle kanten op gaan.

Ik heb toen besloten om het rustig aan te doen in de hoop dat zo de hematoom zou verdwijnen. Vandaag mocht ik terug komen voor een 2e echo gelukkig zag het er heel mooi uit! Het vruchtje en het dooierzakje waren goed zichtbaar en het hartje klopte als een tierelier! En de hematoom was ook nog eens zo goed als weg:).

Mijn vriend en ik zijn heel erg blij en hopen dat het de rest van de zwangerschap goed zal gaan! Leuk dat dit forum er is want ik ben rond 22 aug uitgerekend!

Ik wens iedereen in ieder geval een goede zwangerschap toe!

Wat leuk. Steeds meer mensen er bij. Gefeliciteerd allemaal

Hier gisteren echo gehad. Ukkie was mooi gegroeid en nu ook kloppend hartje. Zo mooi om te zien. Nu acht week zwanger

Herkenbaar verhaal Joycelyn. Wachten duurt echt lang vond ik ook. Maar verander je niks aan. Maak je zelf niet gek. Je heb er helaas zelf geen invloed op

Eventjes van mij afschrijven.

Ik heb in het begin gereageerd en verder alleen maar gelezen en niet meer gereageerd.

29 november testte ik positief. Helemaal blij & door het dolle heen. Week later ben ik gestart met moeders voor moeders. Ook bij haar een test gedaan en zo duidelijk als wat.

Nou hadden we vanmorgen onze eerste echo en we gingen er vanuit dat ik 8 week en 3 dagen zwanger zou zijn. Mijn eigen verloskundige zag alleen geen hartje kloppen. Je schrikt behoorlijk! 2 uur later konden we pas terecht bij het ziekenhuis dus dat was een hel.. Daar probeerden ze het maar ook nog niks te zien, uiteindelijk vaginaal en ja hoor! Daar was ie, een mooi klein kloppend hartje!

Ik ben dus iets korter dan we dachten. Geschat 6 weken en 4 dagen. Dus ben nog wel in Augustus uitgerekend maar iets later :)

Liefs!!

Terug
Bovenaan