Uitgerekend augustus 2017

@gebruiker ja ons eerste kindje in mei vorig jaar een miskraam gehad met 7 weken. Ik heb met kerst 8 weken gehad en gister de 10 weken echo ben uitgerekend op 10 augustus 2017 en alles is helemaal goed :) begin steeds minder last van verstopping te krijgen heb de tip van maikemaike hier boven opgevolgd laxo amaak 1 glaasje per dag werkt perfect en was ook een aanrader van de vk nu de misselijkheid nog hihi

De afgelopen 2 weken heeel misselijk geweest, maar de laatste dagen gelukkig n stuk beter! Hopelijk gaat t helemaal over, dan kan ik ervan genieten :).

Ik vraag me wel af hoe t zit met sjouwen.. ik doe zwaar werk en twijfel soms of ik dingen wel moet tillen nu. Wat denken jullie?

<p style="text-align: left;">Ik hou je op de hoogte Priscilla, heb je al bloed laten prikken? Wij hebben met 10 weken al een echo gehad en toen is de nekplooi ook opgemeten en is al bloed geprikt. Hoop dus gelijk dinsdag ook de uitslag te krijgen.</p>
<p style="text-align: left;">Vervelend die miskraam! Gelukkig verloopt het nu wel goed! Ik heb ook een miskraam gehad voor de zwangerschap van mijn eerste kindje en heb deze zwangerschap daarom ook de angst gehad dat het weer een miskraam zou worden. Tot de 10 weken echo toen alles er goed uit zag en de beebie lekker aan het zwemmen was had ik zoiets van, Yes!</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben ook heel erg misselijk geweest, echt dag en nacht maar dat gaat gelukkig nu een stuk Beyer! Zolang ik kleine beetjes verdeel over de gehele dag gaat het prima!</p>
<p style="text-align: left;">Evelien, ik zou die vraag aan je verloskundige stellen, die kan je denk ik beter advies geven!</p>

Ola dames,

Ik ben 11 augustus uitgerekend. Nu dus 10+2. Hiervoor heb ik in juli/aug 2016 miskraam gehad waardoor ik ook ben gecurreteerd...

In november laatste keer ongesteld geweest en 3 december een test gedaan wat positief was. Mijn zwangerschapskwaaltjes zijn heel erg moe zijn, pijnlijke borsten en misselijkheid. Maar soms heb ik ze ineens niet en dat is wel schrikken iedere keer. Heel vervelend als je eerder een miskraam hebt gehad, soms kan je maar niet genieten van je zwangerschap totdat je weer goed neiuws krijgt van de vk.

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Al 2 weken ongeveer af en toe last van onderbuik. Maar nu iets minder. </span>

Hoe ervaren jullie het?

@gebruiker75 wat knap dat je met die tien weken kan genieten ik heb daar nog wat meer moeite mee ook ik zag de baby zwemmen en zyn handjes bewegen heel mooi gezicht kan er wel uren na kijken maar ik denk dat ik pas met 15 weken het beetje los kan laten en kan Denken ja nu is het goed , heb nier echt stress maar vind het gewoon nog heel spannend heb al wel bloed geprikt vorige week en my werd verteld dat ik na de echo nekplooi meeting de uitslag van beide krijg ben pas 21 dus kwa leeftijd val ik buiten de risico groep maar blijft toch spannend! En ind als ik me eten verdeeld ieder uur een klein beetje dan hou ik het goed binnen!

@betty gefeliciteerd met je zwangerschap ! Eigenlijk lijkt mijn hele verhaal precies op die van jou ook heel erg spannend en dezelfde kwaaltjes ben 1 dag eerder uitgerekend. Hoe vond je de echo ?

Nou, hier vanmorgen de 12 weken echo gehad, ook de nekplooimeting, en alles was prima in orde! Yeeey! Nekplooi was super slank en alles zit erop en eraan :).

Morgen alweer 12 weken dus gaat opeens hard! Nu lekker genieten!

We hebben de NUB theorie toegepast tijdens de echo en de conclusie is dat we waarschijnlijk nog een jongen verwachten Hihi.

Hoe is het met de andere zwangere dames?

Groet Dee

Terug
Bovenaan