Uitgerekend augustus 2018

@pitjemini, daar sluit ik me bij aan, vind het forum ook wel een prettige plek zo :)
Ik wil sowieso NIPT doen, maar twijfel nog steeds een beetje over de nevenbevindingen op basis van slechte ervaringen in n ander topic op dit forum. Neig naar test met nevenbevindingen overigens. Zal in ieder gevam deze week moeten beslissen begreep ik en dan volgende week testen.
Net 10 weken echo gehad, supermooi om te zien en kindje was ook flink aan het bewegen!

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik heb eerst gezeten op een andere forumpost (uitgerekend in eerste week augustus) dus misschien dat sommigen me daarvan al kenden.
Ben nu bijna 13 weken. Tis best heftig geweest in het begin. Was een tweeling maar nu nog eentje. Flink ziek geweest en krabbel nu er langzaam bovenop. 

Volgende week intake bij VK. Daarvoor bij gynaecoloog gelopen. We doen dan ook gelijk de NIPT test. Deze wordt vergoed door de verzekering dus hebben we geen financiële overweging hoeven te maken. 

Ik heb vandaag bloed laten prikken voor de NIPT. Ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat er een uitslag is. Ik heb het andere topic over slechte ervaringen met (de nevenbevindingen van) NIPT ook gelezen inderdaad. Het heeft me wel aan het denken gezet, maar we hebben toch besloten om het met nevenbevindingen te doen. Nu ben ik er in ieder geval vast op voorbereid dat de nevenbevindingen erg onbetrouwbaar kunnen zijn.

@Kikum Welkom bij dit topic! Ik heb het andere forum inderdaad ook gelezen, maar daar was zo weinig activiteit meer.. :) Blij te horen dat het nu allemaal goed gaat.
@Joessie Wat leuk he, al die beweging!!
Gefelicteerd allemaal met de goede controles en echo's! Toch wel geruststellend

Ik dacht altijd dat wachten tot je zwanger was al spannend was, maar wachten op alle echo’s is ook spannend!! Ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger en maak me vaak veel zorgen. Waarom? Juist omdat ik me zo goed voel! Ik heb eigenlijk nergens last van!! Alleen een soort zeurderig gevoel in m’n buik. Soms zou je bijna willen dat je meer klachten had, zodat je weet dat alles nog goed ziT! Heel ondankbaar....ik weet het!
zijn er meer mensen die dit herkennen? Ik heb trouwens de 24e mijn echo. Eerste echo gehad met 6 weken en 3 dagen en daar klopte het hartje al, alles zag er prima uit

@pitjemini Yes, wij hebben uiteindelijk ook besloten voor NIPT met nevenbevindingen. Ik ga dinsdag bloedprikken. 

@B V: Herkenbaar! Ook ik heb eigenlijk nergens last van, behalve dan dat ik zo enorm moe ben. Maakte me daardoor eerst ook wel zorgen steeds, maar ik moet zeggen dat dat na de 10 weken echo echt wel minder is geworden. Maar verwacht dat ik het wederom spannend ga vinden als ik in de buurt van de 20 weken echo ga komen :)

hallo iedereen
wat gezellig ik ben in verwachting van ons 2e kindje en ben rond 17 augustus uitgerekend.
09-01-2018 eerste echo gehad alles was gelukkig prima.
31-01-2018 hebben we de 12 weken echo wel weer super spannend!
ik ben erg misselijk geweest nu is het per dag wisselend. 
iiedereen een hele fijne en goede zwangerschap gewenst

@B V Ik heb inderdaad ook weinig last van kwaaltjes. Alleen vermoeidheid en gevoelige borsten. Maar aan beide ben ik al zo gewend dat ik soms bijna zou vergeten dat ik zwanger ben. Heel gek. Maar de echo heeft wel vertrouwen gegeven dat er echt iets gebeurt. Kan haast niet wachten op de volgende

Terug
Bovenaan