Uitgerekend augustus 2018

Hi Augustus'ers!

Ik ben 7 augustus uitgerekend van de eerste.
Dus vandaag 10w en 1d.
De ongemakken vallen tot nu toe mee, alleen heb ik net de knoop van mijn broek net losgemaakt. En dan nog voelt m'n broek strak. En dat terwijl ik een slanke en atletische bouw heb. Had ik niet zo snel verwacht. Borsten zijn al wel aanzienlijk gegroeid. Dat is leuker dan ik had verwacht, haha. Verder heb ik veel sneller spierpijn dan voorheen. Hebben meer dames daar last van?

Al twee keer bij de VK geweest, maar mijn eerste echo is 16 januari pas (termijnecho). Echt spannend. En we hebben het ook nog niet aan ouders, familie, of vrienden verteld...
Ben verder niet echt het type voor roze wolken en wondertjes, maar vind het wel heel leuk om wekelijks te lezen over wat er nu weer gegroeid en veranderd is, zowel vanbuiten als vanbinnen :).

Ben benieuwd naar iedereens voortgang!

Liefs!

Hey dames,
Gisteren hebben wij de termijn echo gehad en alles ziet er helemaal goed uit! Wat groeit die snel! De definitieve uitgerekende datum is 2 augustus, dus 1 dagje eerder dan we dachten. Ben morgen 11 weken.
Ik ben zo blij dat ik het vandaag niet kon laten om alvast een paar unisex kleertjes te kopen hihi.. en alvast wat zwangerschapskleding.
We hebben besloten om de NIPT of combinatietest niet te doen.. we wouden het eerst wel maar omdat de kans zo ontzettend klein is dat er iets aan de hand is omdat we allebei jong zijn en het niet in onze families voorkomt is het waarschijnlijk alleen maar 175 euro weggooien. Hoe staan jullie hierin? 
Liefs

Hey dames,
Gisteren hebben wij de termijn echo gehad en alles ziet er helemaal goed uit! Wat groeit die snel! De definitieve uitgerekende datum is 2 augustus, dus 1 dagje eerder dan we dachten. Ben morgen 11 weken.
Ik ben zo blij dat ik het vandaag niet kon laten om alvast een paar unisex kleertjes te kopen hihi.. en alvast wat zwangerschapskleding.
We hebben besloten om de NIPT of combinatietest niet te doen.. we wouden het eerst wel maar omdat de kans zo ontzettend klein is dat er iets aan de hand is omdat we allebei jong zijn en het niet in onze families voorkomt is het waarschijnlijk alleen maar 175 euro weggooien. Hoe staan jullie hierin? 
Liefs

Hey dames,
Liefs

Hey dames,
Liefs

Hoi allemaal,
allereerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Na oktober 2017 miskraam ben ik heel snel zwanger geworden.
Eergisteren voor het eerste keer echo, 8 weken. Maar VK was erg verassend, eerst dachten we dat er iets is met ukkie, maar nee het blijkt al verder, dan wij dachten, 10 weken! ?? toch mooi! 
Gisteren hadden we intakegesprek, fijn gesprek en interesse. Maar blijft wel spannend natuurlijk.
doen jullie nipt test? 
Hebben jullie al whatsappgroep? Zoja, ik wil misschien ook erbij.
Xx mini augustus

Hallo dames,
gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
ik ben inmiddels 8,5 week zwanger en weet sinds 3 dagen dat wij zwanger zijn van een tweeling. 
Heel bijzonder maar ook erg spannend aangezien het onze eerste zwangerschap is.
Ik ben benieuwd of er meerdere zijn die zwanger mogen zijn van een tweeling om mee in contact te komen. 

Groetjes!

Terug
Bovenaan