Uitgerekend augustus 2018

Ik moet zeggen dat ik me vandaag echt zwanger voel! Een vage kennis van me kwam ik vandaag tegen en ze vroeg of ik zwanger was! Ze kon het zien aan m’n buik.....9 weken zwanger.....dat belooft wat!!

Hoi,
16 augustus is onze grote dag! 
Het is ons eerste kindje en na 2 miskramen stiekem best spannend. 
Heb al 2 echo’s gehad en volgende dinsdag de 10 weken echo. Twee dagen daarna bloed prikken voor NIPT met nevenbedingen. 
Begin februari begint mijn pregnancy centering groep al. Naast dat ik moe, moe en moe ben, gevoelige borsten heb en heel vaak op en neer wandel naar t kleinste kamertje, heb ik verder geen klachten. 
Ik meld me graag aan voor de WhatsApp groep (stuur zo een mailtje) 
Heel veel succes en plezier augustus dames ?

Hallo Dames,
Helaas een hele moeilijk periode, in totaal 4 miskramen gehad en nu weer zwanger. Als het goed is ben ik op 28augustus uitgerekend en ben nu 8weken en 5dagen zwanger. We worden heel goed begeleid door de verloskundige en hebben zelfs al het hartje zien kloppen. Volgende week maandag 3e echo en ik kan haast niet wachten!!

Hoi meiden,

Aller eerst gefeliciteerd allemaal!

Als goed is mag ik mezelf ook bij deze groep aansluiten.
Ben er vanavond achter gekomen onverwachts zwanger te zijn van nummer 4! Ben nog even in shock!! 
Kindje is zeker welkom hoor. Maar had dit niet echt aan zien komen.
Voel me al een maand of 2 a 3 niet goed. Ontzettend moe, nergens zin in, prikkelbaar en grieperig. Nu dacht ik en de dokter dat dit komt omdat we een vrij heftig jaar achter de rug hebben. Dat daardoor nu alle stress en spanning eruit komt. Maar niets lijkt minder waar! alles valt nu op zijn plek.
Denk wel dat het pittig gaat worden aangezien de jongste in juni 1 word. Maar zal uit eindelijk ook allemaal wel weer goed komen. 
maar nu even bijkomen van de shock. En morgen de vk bellen.
heb geen idee hoever ik precies ben. Waarschijnlijk half aug uitgerekend.
Liefs 

Dag dames, hier een daddy to be. Een tijdje terug een berichtje geplaatst over hoe spannend ik het vond en dat er toch wel twijfel wass omdat het allemaal zo nieuw is. Nu, een paar weken verder hebben ik en mijn lieve vriendin 2 echo's gehad en zitten wij vandaag op 11+1 weken. Op 12 augustus zijn wij uitgerekend en langzaam aan kunnen wij nu echt een beetje de spanning loslaten en gaan genieten van de eerste zwangerschap!

Ik sluit mij aan bij dit Topic want ik ben ook uitgerekend in augustus! ;)
Ik heb maandag mijn termijn echo dan weten we het zeker hoe lang we zwanger zijn. 3 weken terug eerste echo gehad en toen dachten ze dat ik ipv 6 weken wat wij dachten 8 weken en 4 dagen zwanger te zijn ;) Dus misschien ben ik vandaag al wel 11 weken zwanger zo spannend! 
We doen mee aan een onderzoek hier in Rotterdam Generation NEXT R, daarvan hebben we morgen de eerste (3D) echo! Ik heb er zowel heel veel zin in als dat ik er tegen op zie. Ik ben ontzettend bang dat er iets mis is... Ik wist niet dat je ZO bang bent ik het begin. Ik hoor en lees van steeds meer vrouwen dat ze hetzelfde hebben. Vanmorgen was mijn buik opeens zo anders. Mijn vriend zei: Het zit heus wel goed je hebt vannacht nog 2 keer overgegeven. Daar moesten we beiden om grinneken maar alsnog zit ik hier met pijn in mijn buik voor morgen... 
Zijn er misschien meer woonachtig in rotterdam? :)
Het is bij mij een behoorlijk wonder dat ik zwanger ben, ik heb PCOS en we waren nog maar 2 weken met condooms gestopt en toen was ik al zwanger! 
Helaas ben ik wel mijn baan kwijtgeraakt, toen ze doorhadden dat ik zwanger was (niet moeilijk ik was zo verschikkelijk misselijk, ik bleef spugen...) is mijn contract niet verlengd. Ik moet er nog heel erg aan wennen zoveel thuis te zijn. Omdat ik zo misselijk en doodop ben verveel ik mij kapot pfff! 
Ik vind het allemaal zo spannend!!!! 

Hoi iedereen,
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschapen :)
Ook hier zijn wij gelukkig in verwachting.
Als ik de berekening aanhoudt sinds de laatste menstruatie dan zou ik 16-08 uitgerekend zijn.
Op de eerste echo dachten ze dat ik 7 of misschien 8 weken zwanger zou zijn, het hartje hebben wij toen wel al zien kloppen.
Gelukkig eigenlijk geen last van kwaaltjes, ja moe moe en nog eens moe zijn bandepijn ietsjes maar verder mag ik niet klagen. Vandaag de 2de echo dan weten we weer meer en heb ik meteen ook weer bevestiging dat er toch echt iets groeit in mij.
Net een nieuwe baan dus ben benieuwd wat die gaan zeggen als ik dadelijk vertel dat ik zwanger ben. Het detacheringsbureau maakt zich er niet zo druk over gelukkig maar ja de opdrachtgever beslist. Al heb ik mij wel voorgenomen mij daar nu echt geen zorgen over te gaan maken!

Hoi Dames, 
ik merk dat de activiteiten op het forum een beetje afnemen. Kan ik ergens wel begrijpen want het apart inloggen en zoeken vind ik persoonlijk niet handig. 
Mocht je het leuk vinden om via FB - in een gesloten groep - verder te kunnen kletsen, is er de “Augustus 2018 mama’s/zwangeren” groep. 
Leuk als we elkaar daar zien en anders een hele positieve, voorspoedige en zorgeloze zwangerschap toegewenst. 

Terug
Bovenaan