Uitgerekend augustus 2018

Hallo dames,
Ik zie dat jullie deze groep al een tijdje hebben,maar sluit me toch nog graag aan.
Wij zijn nu 10 weken zwanger. Voor mij een 1e kind, voor mijn vriend zijn 2e. Hij heeft al een prachtige dochter. We waren beide zeer verrast met de positieve test omdat wij al bij de gynaecoloog en fertiiteitsarts liepen om een vruchtbaarheidstrajet in te gaan. Gelukkig achteraf niet nodig en is alles goed met onze kleine hummel. Vorige week onze 1e echo gehad omdat we geen idee hadden hoever we waren aangezien ik een hele onregelmatige cyclus heb. Daar kwam dus uit dat we al 9weken waren. Hele mooie ervaring om voor het eerst je kleintje te zien. Neemt ook een stuk onzekerheid weg.
7 augustus zijn we uitgerekend volgens de echo. 25 januari hebben we onze 12weken echo. Blijft spannend en leuk!
Gelukkig weinig last van kwaaltjes. Erg moe, af en toe wat kattig,maar vooral heel gelukkig.
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet ervan!

Hallo dames,
Ik zie dat jullie deze groep al een tijdje hebben,maar sluit me toch nog graag aan.
Wij zijn nu 10 weken zwanger. Voor mij een 1e kind, voor mijn vriend zijn 2e. Hij heeft al een prachtige dochter. We waren beide zeer verrast met de positieve test omdat wij al bij de gynaecoloog en fertiiteitsarts liepen om een vruchtbaarheidstrajet in te gaan. Gelukkig achteraf niet nodig en is alles goed met onze kleine hummel. Vorige week onze 1e echo gehad omdat we geen idee hadden hoever we waren aangezien ik een hele onregelmatige cyclus heb. Daar kwam dus uit dat we al 9weken waren. Hele mooie ervaring om voor het eerst je kleintje te zien. Neemt ook een stuk onzekerheid weg.
7 augustus zijn we uitgerekend volgens de echo. 25 januari hebben we onze 12weken echo. Blijft spannend en leuk!
Gelukkig weinig last van kwaaltjes. Erg moe, af en toe wat kattig,maar vooral heel gelukkig.

Hallo dames,

Hoi Mini Juni en de rest natuurlijk!
Wij hebben een whatsapp groep voor augustus mamas, erg leuk!

Stuur even een mailtje naar sanneperton@hotmail.com en dan zal ik je toevoegen!!

Hallo dames.
Ik sluit me hier ook graag aan. 
Ik ben 8 weken en 3 dagen zwanger dmv icsi.
En ik heb gisteren de eerste echo gehad en alles zag er goed uit.
Onze uitgerekende datum is 25 augustus 2018

Ik hoop eigenlijk een beetje dat het forum ook nog een beetje actief blijft. Ik vind de anonimiteit van een forum wel fijner dan Whatsapp of Facebook.
Wij hebben vandaag eindelijk de eerste echo gehad. Ik bleek een paar dagen verder te zijn dan verwacht, dus mijn laatste menstruatie moet dan een dagje eerder zijn geweest, en het was direct raak.
11w3d dus, en uitgerekend 4 augustus.
Heel leuk om het kindje te kunnen zien. Alles zit er al aan, het hartje klopt mooi, en het was flink aan het bewegen

Hoi allemaal,
Vandaag de eerste controle gehad. Toch best wel spannend :)
Gelukkig zag alles er goed uit. Hartje klopt en hebben de kleine zelfs al zien bewegen. Zo bijzonder! Zijn volgens de meting van vandaag 8weken en 4dagen zwanger.
Voor wat betreft de NIPT test, daar zijn we nog niet uit maar ik neig wel een beetje naar het wel laten uitvoeren van die test. Maar we gaan er nog eens goed over nadenken.
Ik zou het inderdaad ook leuk vinden als deze topic blijft bestaan. Heb getwijfeld om me bij de whatsapp groep te voegen maar misschien doe ik dat alsnog in een later stadium. 
Liefs!  

Ook ik kan me hier aanmelden? net mijn eerste echo gehad en er was een mooie snelle hartslag te zie ? ben nu 7+1..  3 september komen ze nu op uit. Super fijn om eindelijk te zien wat er nu in je leeft!

Terug
Bovenaan