Hallo allemaal!
hier nog iemand die in augustus 2018 een eerste kindje verwacht. Ben nu 15 weken en vijf dagen zwanger, uitgerekend op 15 augustus 2018. Allemaal gefeliciteerd! Leuk om een forum te vinden met dames die ongeveer even ver zijn! Is de whatsapp groep nog actief? Heb me ook aangemeld voor de facebookgroep.
inmiddels hebben wij twee echo’s gehad, die waren allebei heel goed. Ook de NIPT met nevenbevindingen gedaan, geen afwijkingen gevonden.
De eerste weken voelde ik me vrij misselijk, maar gelukkig niet overgegeven. Wel last van rare dromen en van de pijn bij het niezen of hoesten. Nu merk ik vooral dat mijn emoties alle kanten opgaan, en dan niet zozeer dat dat aan de baby gerelateerd is maar meer dat ik me gewoon naar voel, somber en neerslachtig. Maar dat heeft misschien ook te maken met drukte op het werk. Heb nu gelukkig vakantie en daar was ik ontzettend aan toe.
Konden mensen bij jullie bij 12 of 13 weken ook al gezien? Ik had echt al een buikje. Vond het wel bijzonder hoor! ik paste rond de kerst ook al mijn broeken niet meer dus misschien ligt daar gewoon aan.
wat doen jullie verder gaan sporten? Ik deed yoga maar ik kan niet meer zo fijn op mijn buik liggen dus dat houdt een beetje op. Zwangerschapsyoga lijkt me zo zweverig en ik wil gewoon wel een work-out. Heb ook al zwangerschaps hebben geprobeerd, dat voelde ook een beetje slapjes, alsof je niet heel hard aan het werk bent.Hebben jullie nog tips? Ik wil gewoon lekker sporten, en ik weet dat je minder moet inspannen als je zwanger bent maar nu doe ik wel heel weinig.