Uitgerekend augustus 2018

Hoi allemaal!
Ik sluit graag aan bij dit onderwerp. Ik ben Cindy, 38 jaar en op 15 augustus uitgerekend van ons eerste kindje.Maandag de 20 weken-echo, maar het is bijna zeker dat het een jongetje is ❤️
Ik ga eerst maar eens al jullie berichtjes teruglezen en daarna gezellig meekletsen over onze wondertjes en de beleving van onze zwangerschappen. Leuk!
Tot snel ☺️
Groetjes,
Cindy

Zo, veel teruggelezen maar merk dat de activiteit is afgenomen hier. Ik hoop dat er nog een aantal van jullie meedoen! Voel niet zoveel voor Whatsapp en Facebook.
Ik ben nu 19wk2 dagen zwanger en al een paar weken ‘kriebels’ in mijn buik. Sinds vandaag lijkt dit gevoel toch anders, intenser. Waarsch zijn dit de schopjes? Zo grappig hoe je hierop kunt zitten te wachten :) Hoe is dit bij jullie?

Hi Cindy,
Ik ben hier ook nog wel eens (ook niet zo'n behoefte aan Facebook & Whatsapp) :) 
Ik ben morgen 20 weken en dan ook 20 weken echo. Die kriebels heb ik sinds week 16 geloof ik, maar is nu nog niet veel anders. Voel het ook maar soms en dan weer een paar dagen niet. Ik ben vooral heel erg benieuwd morgen naar de echo, of alles wel goed is en.. wat gaat t worden!!?
Ben, net als bij de vorige controles, me toch weer meer zorgen aan het maken dan nodig merk ik...
Leuk dat je al schopjes voelt!

Goedemorgen dames !
Ik ben op 13 augustus uitgerekend van ons 1e kindje dat een jongetje gaat worden.. (2 weken geleden geslachtsbepaling gehad )
A.s woensdag de 20 weken echo dus dan  zullen we het ook wel horen haha..
Vind het allemaal wel heel spannend !
Ik heb tot op heden de kleine nog niet gevoeld, baal ik stiekem wel van..maar geduld is een schone zaak.
Mij is verteld bij de geslachtsbepaling dat mijn placenta ertussen zit als het ware? aan de linkerkant..dus als ik wat ga voelen is het rechts of bovenin.
Kan niet wachten !

Heey,
Ja echt leuk om het te voelen. Het blijven toch vooral de kriebels die overheersen, links en rechts onder mijn navel. Mijn placenta ligt aan de achterkant dus er was me verteld dat ik het snel zou kunnen gaan voelen. 
Joessie, ik ben altijd helemaal overtuigd dat het goed zit met ons kindje. Tot een paar dagen voor een echo, dan haal ik me vanalles in mijn hoofd haha. 
Komende week dus weer allemaal 20-weken echo’s. Ben benieuwd naar die van jullie! Geniet ervan en hopelijk zien we een mooi, gezond kindje springen van plezier. 

Terug
Bovenaan