@Joessie, we krijgen een meisje! En volgende week 20-wekenecho, dus dan gaan we kijken of het bevestigd wordt. Maar alles (metingen enzo) zagen er helemaal goed uit.
Jouw verhaal over de vakantie is heel herkenbaar trouwens! Ik had in december vergelijkbare ervaringen met buiten adem zijn en warmte op onze laatste lange vakantie met z'n tweetjes. Tijdens de wintersport (bij 14 weken) heb ik het ook rustig aan gedaan, en vooraf snel nog even een skibroek in twee maten groter gekocht X-D.
Oh ja, en Balanzs is mij ook bekend
. Binnenkort maar eens bij de zwangerschapsles gaan kijken.
@Plienelien, ik geef zelf sportlessen, maar eerlijk gezegd doe ik inmiddels daarnaast ook heel weinig. Op mijn buik liggen gaat nu nog net wel, maar dan niet met armen en benen opgetild. Ik vrees dat dat binnenkort ook niet meer kan.
Zodra ik tijd heb wil ik weer naar yoga, maar dan vervang ik de oefeningen die niet meer kunnen of mogen gewoon door andere oefeningen die ik fijn vind. Zoals ik het altijd begrepen heb mag je op hetzelfde niveau sporten als je gewend was voor de zwangerschap, maar dan met maar 80% inspanning. Verder is het in het kort gewoon luisteren naar je eigen lichaam, en geen rechte buikspieren meer trainen.