Uitgerekend augustus 2018

Helloooo Ladies!
Ik ben 21 Augustus uitgerekend, is er een what's app groep actief?? Ik woon in Zuidland, dat is omgeving Rotterdam..

@Joessie, we krijgen een meisje! En volgende week 20-wekenecho, dus dan gaan we kijken of het bevestigd wordt. Maar alles (metingen enzo) zagen er helemaal goed uit.
Jouw verhaal over de vakantie is heel herkenbaar trouwens! Ik had in december vergelijkbare ervaringen met buiten adem zijn en warmte op onze laatste lange vakantie met z'n tweetjes. Tijdens de wintersport (bij 14 weken) heb ik het ook rustig aan gedaan, en vooraf snel nog even een skibroek in twee maten groter gekocht X-D.
Oh ja, en Balanzs is mij ook bekend :). Binnenkort maar eens bij de zwangerschapsles gaan kijken.
@Plienelien, ik geef zelf sportlessen, maar eerlijk gezegd doe ik inmiddels daarnaast ook heel weinig. Op mijn buik liggen gaat nu nog net wel, maar dan niet met armen en benen opgetild. Ik vrees dat dat binnenkort ook niet meer kan.
Zodra ik tijd heb wil ik weer naar yoga, maar dan vervang ik de oefeningen die niet meer kunnen of mogen gewoon door andere oefeningen die ik fijn vind. Zoals ik het altijd begrepen heb mag je op hetzelfde niveau sporten als je gewend was voor de zwangerschap, maar dan met maar 80% inspanning. Verder is het in het kort gewoon luisteren naar je eigen lichaam, en geen rechte buikspieren meer trainen.

Oh ja, kinderopvang. Wij hebben 3 kinderdagverblijven bezocht, en ons bij 2 ingeschreven. Inschrijven kun je ook al doen voordat je er bent gaan kijken, want is in mijn ervaring altijd vrijblijvend. En dan heb je alvast een plekje op de eventuele wachtlijst.
Of er daadwerkelijk wachtlijsten waren verschilde per kdv. Daarnaast kun je natuurlijk ook kijken naar gastouders. Voor ons waren de openingstijden een heel belangrijk criterium, en verder hebben de sfeer en de indruk van de leidsters ook meegespeeld. Uiteindelijk is het vooral een gevoelskeuze.

@pitjemini Gefeliciteerd, een meisje! Nog 2 weken dan weet ik het ook. Bedankt voor je kinderopvang tips. Ik hen me online al georienteerd en zal wat afspraken inplannen volgende maand als we verhuisd zijn.

Hoi 

Wij hebben ons meisje ook al ingeschreven  op het kinderdag verblijf ook al word mijn contract niet verlengt maar ik werk in een sector met veel werk dus verwacht wel weer aan het werk te zijn. En bij ons is de maandag en dinsdag heel druk en ik weet zeker dat dit al 2 dagen zijn dat ik wil werken dus daarom alvast ingeschreven dan hoef ik me met solliciteren daarover niet druk te maken ( wel de afspraak dat ik het nog met 1 a 2 maanden kan uitstellen) 

Hoi 

Wij hebben ons meisje ook al ingeschreven  op het kinderdag verblijf ook al word mijn contract niet verlengt maar ik werk in een sector met veel werk dus verwacht wel weer aan het werk te zijn. En bij ons is de maandag en dinsdag heel druk en ik weet zeker dat dit al 2 dagen zijn dat ik wil werken dus daarom alvast ingeschreven dan hoef ik me met solliciteren daarover niet druk te maken ( wel de afspraak dat ik het nog met 1 a 2 maanden kan uitstellen) 

Hier word het een knul! Mijn tweede knul! Ons vierde kindje, maar 1e kindje samen. Aangezien ik mijn man ben verloren in 2013 is dit een prachtig cadeau (een gepland cadeau ook nog eens haha)
Vier kinderen hoe mooi zal dit zijn...
Twee (stief)pubermeiden van 12 en 13.. en mijn zoontje van 6. En dan nog eens ons zoontje samen WAUWWWW!!!
Groetjessss

Terug
Bovenaan