Uitgerekend augustus 2018

Dag dames!
Ik ben nu 18+3 en ben 22 augustus uitgerekend. 
Super spannend allemaal want het is mijn eerste kindje! 
Ik heb al zeker wel een buikje ( waar ik ook echt van geniet ) en voel de baby soms wat trappelen ?
Misselijkheid heb ik helemaal geen last van gehad gelukkig! 

Fijn Joessie, gefeliciteerd! 
Wij hebben vanavond de 20-weken echo gehad en ook hier een gezonde jongen ?
Al op de helft, maar nu voelt het ineens pas helemaal écht!

Hallo dames,
Ik ben nieuw hier en wij verwachten ons kleine meisje op 19 augustus!
De 20 weken echo hebben wij inmiddels achter de rug en ze doet het perfect! De eerst volgende echo is een 4d echo op 19 mei. Ook erg benieuwd naar!
Ons kindje doet het perfect en zelf ook geen last gehad van misselijkheid, hoofdpijn, noem het maar op. Natuurlijk wel wat dingetjes met eetlust en vermoeidheid, maar dat hoort erbij haha.  Een perfecte zwangerschap dus...
... behalve dat ik al sinds week 11 bekkenklachten heb en vanaf komende maandag nog maar halve dagen ga werken. Ontzettend blij met ons wondertje, maar tot zover geen roze wolk haha. 
Binnenkort fijn met mijn man nog op "babymoon" en dan komt het langzaam maar zeker dichterbij!
Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen en kijk er naar uit dit samen te kunnen delen!

@Joessie: een jongen, wat leuk!!
Alle nieuwe ladies: wat gezellig, welkom. En gefelicteerd natuurlijk!
Even en snelle update. Ik moet zeggen dat er zo weinig bijzonders gebeurt, dat ik soms vergeet om bij te schrijven. Ik voelde idd ook al vroeg beweging (kriebels, belletjes) en inmiddels is dat uitgegroeid tot soms zelfs aan de buitenkant zichtbaar schoppen en stompen. Het is aan de ene kant gezellig, en aan de andere kant ook wel onrustig. Gisteren werd ik in m'n blaas geschopt, dat was wat minder. 
Inmiddels ook gehoord dat we een plek hebben bij onze eerste keus KDV. Dat is weer een zorg minder. We zijn ons ook steeds meer aan het oriënteren op babyspullen, zoals kinderwagen, autostoeltje, etc. En de babykamer (voormalig studeerkamer) willen we komend weekend eindelijk helemaal leeghalen.
Verder afgezien van vermoeidheid gelukkig nog steeds geen echte kwalen. Ik hoop dat het zo mag blijven!

Terug
Bovenaan