Uitgerekend augustus 2018

Ik ben trouwens "Buskruit met muisjes" aan het lezen om me alvast wat voorbereiden, en in mei beginnen wij aan onze pufcursus. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik momenteel bestwel op zie tegen de eerste periode na de bevalling en alle ongemakken die daar bij horen..
Hoe staan jullie daarin?

Hier ook weer even update vanuit mij. De zwangerschap gaat nog steeds heel goed en gemakkelijk. Begin wel echt te groeien en merk dat mijn lichaam het zwaarder krijgt. Heb na tillen of schoonmaken van het huis best wel last van pijn in mijn bilspieren en hoop dat dit geen bekkeninstsbiliteit ofzo is! 
Aankomende week naar de vk, dus masr even vragen...
@pitjemini ik zie geloof ik niet zo op tegen de eerste paar maanden, meer de tijd daarna qua combineren met werk enzo. Ben zelf meer bezig met de komende maanden en de bevalling. Wat voor cursus ga jij doen? Ik ben wel geinteresseerd in hypnobirthing maar denk niet dat ik mijn vriend meekrijg naar een cursus. Ik denk dat ik in ieder geval het boek ga kopen en meer inlezen.

Gaat wel hard he zo ineens! 

Hallo dames !
Ik dacht even kijken hoe het met iedereen gaat...
Nog eventjes en dan mogen we onze kleintjes verwelkomen !

Hoe gaat het met iedereen ? Gaat alles nog goed?Last van kwaaltjes..?

Hoi B-noniem
Hier vandaag 29+1. Qua zwangerschap merk ik dat het iets zwaarder wordt.. veel last van mijn rug. Maar bijna een weekje vakantie!
Hoe is het met Jou?

LKM.. Maandag ben ik alweer 32 weken,weinig klachten alleen het word lichamelijk wel zwaar!
Gelukkig is 21 juni mijn laatste werkdag.. 3 weken zomervakantie en deze loopt over in mijn zwangerschapsverlof, kan niet wachten ?

Wat gaat de tijd snel! Ik ben zaterdag 32 en deze week begonnen met de babyhoek op onze kamer in te richten (voorlopig geen eigen kamer maar gezellig bij ons erbij in de co-sleeper).
Ik voel me goed, maar heb ook echt geluk dat ik al thuis zit dus rustig aan kan doen. Alleen s nachts steeds meer last van mijn heupen als ik te lang op 1 zij lig, iemand daar nog tips voor? Slaap al met een kussentje tussen mijn benen en op een zachter matras, maar dat helpt nog niet echt.
Baby groeit goed en beweegt er er op los :)

Hey allemaal,
Het is bijna augustus! De allerlaatste loodjes nu. 
Hoe gaat het met jullie? Is de hitte een beetje vol te houden?
Ik heb eindelijk verlof en het is echt aftellen nu :) ik voel me gelukkig goed en kan de hitte redelijk hebben.
Succes allemaal! Xx

Hoi hoi! Ik ben nieuw hier. Ik ben 16 augustus uitgerekend, maar krijg een geplande keizersnede op 10 augustus. Aftellen geblazen. Het gaat super goed met mij en de baby, zelfs in deze warmte! 
Groetjes, Fabienne

Terug
Bovenaan