Uitgerekend augustus 2018

Hoi allemaal,

Wij hebben afgelopen week ook wat testen gedaan. Vandaag de digitale van clearblue en die gaf 2-3 weken aan!
Niet te geloven... zo spannend... we twijfelen erg of we het al tegen onze ouderz vertellen met kerst maar waarschijnlijk pas begin 2018. Gezien de onzekerheid die er altijd nog kan zijn. 
Het is onze eerste keer.. de datum zou 29 augustus zijn volgens bepaalde apps / internet sites.
Hier ook krampjes, last van mn onderrug en wat moe. Ook minder honger lijkt wel...
Maar ik probeer er toch stiekem van te genieten al is het wel erg spannend!
Iedereen gefeliciteerd!!

Ik ga toch dit topic verlaten.. :(
Mn hcg was al laag, maar na 2e bloedtest was deze nog maar 3.. Ik heb ook wat licht bloedverlies nu.. Volgens mn huisarts ben ik het vruchtje al verloren of gaat dat snel gebeuren :(

Goedenavond dames 
Ik zou ook graag meeschrijven na 2.5 jaar proberen  en door mijn gezondheid was een behandeling in het ziekenhuis geen optie. Ben ik nu eindelijk zwanger als het goed is ben ik begin aug uitgerekend. Alleen mijn gevoel zegt dat ik mischien wel eens langer zwanger kan zijn dan ik denk. Maar dat horen we over 2 weken dan hebben we onze 1 echo. 

Ik heb gemaild naar het mailadres om aangemeld te worden voor de geheime Facebookgroep maar ik hoor niks terug.
Leest iemand dit toevallig die wel in die groep zit en ff een seintje kan geven dat er nog iemand bij zou willen ??

Hoi Allemaal,
gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Wij hebben afgelopen zaterdag positief getest en zijn volgens internet berekeningen op 25/26 augustus uitgerekend. Ons eerste kindje dus heel spannend allemaal..
Mijn vriend en ik praten over alles, maar ik zou het ook wel erg leuk vinden om met andere zwangere meiden contact te hebben ?
Is er nu een FB groep of whatsapp groep opgestart?

Hallo allemaal!

Ik ben volgens mijn berekeningen nu 7.1 weken zwanger!
En wat ben ik super blij!
In Septemer heb ik een miskraam gehad, dus het blijft nog erg spannend.
Dinsdag 2 januari hebben we ons 1e echo, wat gaat de tijd ontzettend langzaam!
Wat leuk om samen met jullie hierover te kunnen kletsen. 

Groetjes!!

Terug
Bovenaan