Hallo allemaal, wat leuk om op deze manier de verhalen van anderen te lezen. Ook ik meld me graag aan. Ik ben rond midden augustus uitgerekend. Nu ong 6 weken zwanger.
In het begin vooral veel laat gehad van buikkrampen en obstipatie.. Dat gaat nu gelukkig beter, maar wij hebben nogal nare kerstdagen gehad. Vanaf zaterdag had ik af en toe bij afvegen een heel klein beetje rood bloed erbij zitten. Ik schrok natuurlijk enorm en heb samen met mijn man enorm in onzekerheid gezeten tijdens de kerstdagen. Wat beroerd dat je dan nog een beetje gezellig moet doen. Aangezien nog niemand wat van de zwangerschap weet... De woensdag gelijk met de verloskundige gebeld en ik mocht gelijk langskomen voor een echo.. Wat een opluchting toen we het hartje zagen kloppen!!! Voorlopig dus weer even gerustgesteld. Vanaf deze week ook veel last van misselijkheid en maagpijn en hele erge moeheid. Als ik even wat gedaan heb in de huishouding of een rondje met de hond heb gelopen moet ik echt even rusten en smiddags even een uurtje slapen anders houd ik het echt niet vol. Ach.. Het hoort er vast allemaal bij..
Hoe hebben jullie de kerstdagen ervaren? Vonden jullie het ook zo lastig als je elkaar zo veel ziet en toch niets kan zeggen?