Uitgerekend augustus 2018

Ook ik mag me hier melden! Ik ben 35 jaar en vandaag 6.4 weken zwanger. Het is ons vierde kindje. Hiervoor heb ik 2 missed abortions gehad dus ik vind het superspannend! Gelukkig mogen we 5 januari al voor een eerste echo. Hopelijk zien we een hartje kloppen. Alle anderen gefeliciteerd! 

Hallo allemaal!
Ik ben ook uitgerekend in augustus. Het was echt wen verassing hoor! Na twee inwendige echootjes, de eerste keer een vruchtzakje gezien en de tweede keer een kloppend hartje zei de verloskundige dat ik op 13 augustus ben uitgerekend. Het was nog erg klein dus het kon ook een weekje laten zijn. Wel vond ik het raar dat ze zei tijdens de echo dat ik me er nog niet aan vadt moest binden omdat het nog erg klein is ?

over twee weken ben ik 9 weken en heb ik een echo en intake etc. Spannend!

Hallo allemaal!
Ik ben ook uitgerekend in augustus. Het was echt wen verassing hoor! Na twee inwendige echootjes, de eerste keer een vruchtzakje gezien en de tweede keer een kloppend hartje zei de verloskundige dat ik op 13 augustus ben uitgerekend. Het was nog erg klein dus het kon ook een weekje laten zijn. Wel vond ik het raar dat ze zei tijdens de echo dat ik me er nog niet aan vadt moest binden omdat het nog erg klein is ?

over twee weken ben ik 9 weken en heb ik een echo en intake etc. Spannend!

Goedenavond.
Ook ik sluit mij graag aan. Wij verwachten ook rond 24 augustus ons eerste kindje.
Wij hebben vorige week de eerste echo gehad. Er werd eerst gedacht dat we al rond de 8 weken zaten, maar dit bleek toch korter te zijn. Zaten vorige week op 4.4. Op 3 januari weer een echo en hopelijk is er een hartje te zien. Echt heel soannend allemaal. Ook omdat we het ouders, broers/zussen en vrienden al hebben verteld. Kon er namelijk niet omheen met de kerstdagen. 
Ben vooral erg moe. Na het avondeten vaak al in bed even tv kijken waarbij ik al snel in slaap val. Sporten wat ik voorheen 3 a 4 keer per week deed lukt zo niet echt. 

Hallo allemaal,
ik ben net terug van mijn afspraak met de verloskundige. Ik heb mijn eerste (inwendige) echo gehad. Ik ben ongeveer 6 weken en drie dagen zwanger!!! Wel al met een mooi kloppend hartje!! Wij gaan dus een feestje vieren vanavond! 

Terug
Bovenaan