Uitgerekend augustus september '21

Goedemorgen!
Ik klets gezellig mee.

Op 1 januari hadden wij een positieve zwangerschapstest in onze handen! We zijn morgen dus 5 weken zwanger van ons eerste kindje. We zijn op 9 september uitgerekend (volgens eigen berekeningen).
Gisteravond hebben we ons aangemeld bij een verloskundige praktijk.

Groetjes Sanne

Hi allemaal, wij eind januari de eerste echo. Ik heb niet veel klachten nog (ben ook pas 5 weken zwanger) maar heb wel ontzettend veel pijn in mijn lage onderrug. Herkenbaar van menstruatie maar dan x10. Zo vervelend... ik hoop dat het snel wegtrekt, iemand toevallig tips? Ben nu warmte aan het uitproberen iig.
verder alleen soms weeïg gevoel (niet echt misselijk nog) en heel snel duizelig. 

Hey dames!
Gefeliciteerd allemaal!
2 jan had ik een positieve zwangerschapstest. Hij loopt flink op, hopelijk gaat alles goed dit keer.
Mijn eigen berekening is dat ik 15 september uitgerekend ben. Eerste echo staat voor 25 januari, verloskundige denkt dat ik verder ben door mijn vroege positieve test (op 9 dpo). Ik heb namelijk geen menstruatie gehad sinds mijn vroege mk, en na 7 weken had ik een positieve zwangerschapstest in handen.
Iemand ervaring hiermee? Hoe kun je dan het best berekenen? Op basis van je ovulatie?

Hallo, gefeliciteerd allemaal!
Ik ben morgen 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Volgens onze berekening begin september uitgerekend. Helaas als kwaal wat lichte bloedingen, die maken me wel erg onzeker! Volgens de verloskundige heb ik waarschijnlijk een goed door bloede baarmoedermond. 5 februari hebben wij onze eerste echo...spannend allemaal!

Hallo Allemaal,

Vandaag ben ik 8 weken zwanger en 21 augustus uitgerekend . Met kerst hebben we het aan de familie verteld gelukkig reageerde iedereen heel leuk.

Eigenlijk zou ik afgelopen woensdag de eerste echo hebben gehad, deze kan helaas niet doorgaan omdat ik positief ben getest op corona en nu doe ziek in bed lig :(

Ik kan niet wachten tot de eerste echo... dus ik hoop dat ik snel ben opgeknapt. Nu ik zo veel in bed lig, ben ik online al naar allemaal babyspullen gaan kijken en wat kom ik toch een leuk spul tegen.
Ik heb met mijn vriend afgesproken pas vanaf 12 weken te gaan kopen, maar man o man wat is dat nu moeilijk om dat niet te doen.

Iemand van jullie die al vanalles heeft gekocht?

Hoi iedereen!
gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu 4 weken en 2 dqgen zwanger! Zaterdag positief getest. Had geen symptomen al had ik 2 nachten ervoor wel gedroomd dat ik zwanger was dus wellicht toch een teken? 
rond 18 sept uitgerekend!
over 3 weekjes de eerste echo, ❤️Kan niet wachten! 
Tot op heden heb ik nergens last van en voel ik me helemaal normaal. Nog iemqnd die dit ook heeft?

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Maar vervelend van je bloedingen.
Ik heb dit ook gehad de afgelopen 2,5 week. Enorm onzeker wordt je ervan. Vandaar ook dat wij al 2x voor een vroege echo mochten komen kijken.
Op de echo's bleek alles goed te zijn. Waarschijnlijk ook een gevoelige baarmoedermond. Ik ben nu 8+3 weken zwanger.
Als je twijfelt of het wordt meer zou ik gewoon bellen naar de vk. Misschien kan je ook tussendoor wel even komen kijken.
Succes!

Terug
Bovenaan