Uitgerekend augustus

En die nipt veranderd niks aan je situatie, vergeet dat niet.  Mocht je een goeie uitslag krijgen van de nipt geeft het nog geen garanties dat er niks is.  Er wordt nog vaak genoeg afwijkingen ontdekt ondanks een goeie uitslag van de nipt.  Als je deze toch wel wil nog kan dat nog gewoon volgens mij. Je moet het even goed afwegen tegen elkaar. Het is heel persoonlijk.  Je hebt wel gemerkt dat ik vaak adviseer niet de nipt te doen maar dat komt door mijn ervaring en dan merk je dat die test heel onbetrouwbaar is en je hele zwangerschap kan verzieken . Niks geeft garanties tot je je kleine gezond in je armen hebt! We blijven kwetsbaar nu je zo'n mooi mensje bij je draagt en de zorgen blijven. Steeds is er wel wat anders haha. Maar nu vooral onzekerheid... hou de moed erin! 

Kimkeertwee; ik dacht eerlijk gezegd dat de 20 weken echo soieso een uitgebreide medische echo was. Tenminste, dat  is mij verteld afgelopen week. Of is dat wat jij bedoelt nòg uitgebreider? Kan me wel voorstellen als je 'iets' hebt, dat je het goed wilt laten bekijken.
Afgelopen week zei mijn verloskundige dat we er goed op bedacht moeten zijn dat een gyn soms anders kan kijken en zelfs zou kunnen adviseren de zwangerschap te beëindigen. Was blij dat ze ons hiervoor waarschuwde, zodat we er eventueel op voorbereid zijn. Vind het wel een héél naar idee hoor! Dus ik ga er nu ook niet over nadenken. Kan dan erg blij zijn dat ik geloof en daar m'n zekerheid uit haal.
Ik mag dinsdag naar de gyn. Ben er eigenlijk wel rustig onder. Voel me goed, lust zelfs weer een kopje koffie af en toe. Ben wel héél benieuwd en wil heel graag even weer kijken. Hoop dat ik het kindje snel voel, dan heb je elke keer even bevestiging. 
Heerlijk weekend nu. Gister en vandaag gewerkt, best pittig. Maar het weer maakt een hoop goed!!! Wat een heerlijk vooruitzicht dit weekend!

Rmoona heel veel sterkte.. wat een naar bericht!!
Wij krijgen ook een uitgebreidere medische echo in een universitair ziekenhuis. Ook vanwege de niertjes, ivm afwijkingen id familie van mijn vriend. Wij hebben dit bij de eerste ook gehad. 
Fijn weekend allemaal, zonder al teveel kwaaltjes hoop ik! We gaan de goede weken in straks ;). (Ikzelf ben nog enorm moe en misselijk, maar niet te vergelijken met een paar weken geleden.. toen moest ik elke minuut van de dag aftellen naar de 'betere tijden')

20 weken is ook medisch maar dan kijken ze niet zo gedetailleerd naar elk vingertje en teentje. Wel naar hersentjes, hartkamers, of dat mooi 4 kamers zijn, de heen en terugvoer van bloed, ruggetje, nekje. Dat soort. 

Emkkke; wat naar dat je je zo slecht voelt, maar wat je zegt: de goede weken komen er aan! En dat je je nu beter voelt dan een paar weken terug, zijn goede voortekenen!!!
Ik voelde me deze week echt goed eigenlijk, maar vandaag zo'n off-day. Niet qua kwaaltjes, maar m'n stemming is ver beneden peil. En dat terwijl het heerlijk weer is, de kinderen bij hun vader zijn en we alle tijd van de wereld hebben! Zo irritant! Ik doe niks dan een beetje hangen en netflixen... gelukkig alle begrip van m'n man, maar vind het zo jammer van de tijd! Kan me nergens toe zetten... hopelijk morgen beter...

Je bent niet de enige hoor Hin! Ik heb ook veel van zulke dagen! Het komt wel weer.. fijn dat je man begrip heeft.. ;) moet ook. Haha.

Ik ben vandaag 15+4 en de onzekerheid slaat toe. Ik voel me nu langzaam wat beter en voel de kleine nog niet en krijg dan vraagtekens of het nog wel goed zit. Gelukkig woensdag een echo na 3 weken gewacht te hebben.  Ik ben best bang geworden pff.  Geen signalen dat het niet goed is maar toch... voelen jullie je nu ook langzaam beter? 

Melissa derky, ik heb dat ook als ik weet dat ik over een aantal dagen een echo heb. Zo normaal niet, maar zodra ik bijna een echo heb, ga ik denken “zal toch niks mis zijn”. Met de 20 weken echo zal ik dit ook wel weer hebben. Hopelijk gaan we de kleintjes snel voelen, dat zou voor mij al een hoop schelen. 
Wij hebben vorige week een pretecho gehad en te horen gekregen dat we een kleine meid krijgen!

Terug
Bovenaan