Uitgerekend augustus

Geen zorgen Hin, als het levensbedreigend was dan lag je al plat en had je echo's gekregen. Tuurlijk heb je stress want zoiets wil je niet horen, probeer met 2 benen op de grond te blijven staan. 
Wat betreft hartje, vanaf 12 weken zouden ze hem kunnen horen, maar bij veel ook pas week later. Ligt er net aan hoe diep hij nog zit. Zelf ook pas tegen 12 weken gehoord en ik moest echt heel lang zoeken. Dat goed diep en iets lager dan ik dacht. 
Wanneer heb je nu een afspraak om verder te kijken naar evt vleesboom? 

Take care! 

Dinsdagmiddag het mooie nieuws openbaar mogen delen met de wereld (superleuk!) en 's avonds kreeg ik buikgriep... Oef! En niet zomaar; nee, een volle 24 uur aan echt elk kwartier/half uur overgeven. Nog nooit zo heftig gehad! Sinds gisteravond gaat het weer iets beter... vannacht kunnen slapen en vanochtend nog 1x overgegeven (medicijnen innemen was geen goed plan). Pfffff. Ellende! 
Nog gebeld naar huisarts of t kwaad kan met de tweeling maar zou geen probleem moeten zijn zo lang het maar na een dag minder werd. 
M'n hele lichaam is meteen gesloopt, alles doet pijn! Excuus voor het klaagverhaal haha... Heb me lang niet meer zo ziek gevoeld!

Meiden,
Voor mij slecht nieuws. Vanochtend bij de verloskundige geweest. En helaas zagen wij geen twee kloppende hartjes.
Nu even laten bezinken en dinsdag naar de gynaecoloog om te bespreken hoe nu verder.
Ik wil jullie allen een enorm goede zwangerschap wensen met straks allemaal gezonde baby (s). En ik hoop dat ik mezelf na deze vervelende periode weer aan te mogen sluiten bij een groep met aankomende mama’s!

Citrus en Melissa, thanks. Ga vanmiddag bellen naar de gyn. Ben aan t werk, vanmiddag even tijd. Geloof dat het redelijk lukt om me rustig te houden. Hoop wel dat ik snel terecht kan.
Kimkeertwee, maar man, als je je zo ziek voelt. Fijn dat het weer wat beter gaat! Beterschap!

Hé gatver Rmoona, wat een naar nieuws! Heel veel sterkte! 
Hin, idd hopen dat je snel bij de gynaecoloog terecht kan.  blijft ook allemaal zo spannend hé voor iedereen!  Wij hebben toevallig laatst bij de gynaecoloog zelf gevraagd of we de hartjes mochten horen, kwam ook niemand zelf mee. 
Kimkeertwee, beterschap! Hopen dat je je gauw weer beter voelt. 
Zou mooi zijn als het tweede trimester zoals gehoopt een stuk minder klachten met zich meebrengt! 

Terug
Bovenaan