Uitgerekend augustus

Ik had ineens toch het gevoel dat ik de nipt moest doen en aan de andere kant... we hadden wel het gevoel dat het goed zat dus konden we hem net zo goed doen. Dit gaf ons een goed gevoel. Na 8 werkdagen het foontje dat er niets bijzonders te vinden was. Dus nu extra blij dat we het toch gedaan hadden. 

Ach nee, Rmoona, heel veel sterkte gewenst! Zulk nieuws is verschrikkelijk :(
Hin, hopelijk kun je snel terecht. Wel fijn dat ze een 'relaxte' stem hadden aan de telefoon, hopelijk stelt dat wat gerust. Het zou fijn zijn als er niks extra's is gevonden.
IngeG, wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Het is super belangrijk om naar je eigen gevoel te luisteren, anders ga je ook niet met een lekker gevoel naar zo'n persoon toe voor controles of iets anders. Knap hoor!
Citrus, fijn dat je een positief bericht gekregen hebt. Nu op naar de volgende echo, toch?!
Hier gaat het over het algemeen beter. Ik heb gisteren een hele slechte dag weer gehad met overgeven en de hele dag misselijk, maar vandaag heb ik zelfs weer een poetsdag gehad. Zo loopt het wel lekker uiteen. Over het algemeen de medicatie aan het afbouwen, hopelijk merk ik na het weekend (dan ben ik 13 weken) een hoop verschil alweer.

Oh wat balen dat je je zo slecht voelde Kim. Het heerst ook verschrikkelijk. Een goede 2 maand terug zijn wij ook tegelijkertijd allemaal zo ziek geweest. Zo ziek dat ik mijn zieke kind niet kon hendelen. Die heb ik toen uitbesteed aan oma. Ik had me ook nog nooit zo slecht gevoeld!
Rmoona wat een verschrikkelijk nieuws.  Ik leef met je mee. Heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies en ik hoop echt voor je dat je wens dan gauw vervuld mag worden! 
Citrus gefeliciteerd met het goede nieuws! 
Jomie fijn  dat het wat beter gaat. Ik ben nu 15 weken maar begin nu pas wat op te knappen qua vermoeidheid en misselijkheid. Het is nog wel aanwezig maar niet meer zo verschrikkelijk hinderlijk ... hopelijk ben je dan ook gauw van die medicatie af, altijd beter natuurlijk!

Rmoona wat een ontzettend triest nieuws zeg. Ik leef met jullie mee! Hopelijk mag je heel snel weer een positieve test in handen hebben. 

Weer een klein beetje boven water hier sinds vandaag. Eindelijk even de info die de gynaecoloog dinsdag heeft gegeven goed kunnen doorkijken. Ze heeft voor ons een uitgebreide medische echo (GUO type 1) aangevraagd in april om te kijken of mijn (erfelijke, 50% kans) cystenieren ook bij de kleintjes te zien zijn. Toch wel weer spannend, mede omdat we net dus hadden besloten geen combinatietest/NIPT te doen om niet in de stress te zitten. We laten het in Veldhoven doen bij het Maxima Medisch Centrum (dependance van Maastricht UMC). Ze gaan dan echt elk orgaantje, handje en teentje af, om te zien of alles gezond is. 
Iemand anders van jullie die ook een GUO laat doen? 

Ik heb ook een uitgebreide echo gehad met mijn dochter omdat trisomie 13 uit de nipt kwam bij haar.  Of dat guo heet weet ik niet. Maar bij haar hadden ze ook alles bekeken op afwijkingen. Daar kunnen ze heel gedetailleerd me kijken. Ik vond dit ook stressvol maar ook fijn dat als alles goed wordt  bekeken je wel duidelijkheid hebt. Wij krijgen nu ook weer een uitbreidde echo om te kijken of er een hartafwijking te zien is bij ons kindje. Omdat dat uiteindelijk wel bij onze dochter ontdekt was.  
Ik heb ook de eerste babykleertjes gekocht.  Ik wilde eigenlijk wachten tot na de medische echo maar er was zo'n mooie finale opruiming dat ik mezelf niet kon beheersen haha. Wel voor unisex gegaan omdat we pas volgende week horen wat het wordt (hopelijk) zo leuk! 

Terug
Bovenaan