Uitgerekend augustus

Wat leuk Mxxx een meisje! Misschien dat wij woensdag ook kunnen horen wat het is... ben zo benieuwd. Ik heb een meisje. De zwangerschap lijkt op die van haar. Ons zoontje die dood geboren was was ik heel anders zwanger van. Enigsinds dacht ik nu zwanger te zijn van  een jongetje maar twijfel nu wel. Alles is welkom. 2 meiden lijkt me ook heel leuk. Vooral voor mijn dochter. Die meidenpraat enzo. Ik ben zo benieuwd. En hoop inderdaad dat ik hem of haar gauw ga voelen want ben de onzekerheid ook wel een beetje beu eigenlijk...

Mxxx wat leuk dat jullie het al weten een meisje leuk hoor! 
Wij mogen volgende week maandag erachterkomen wat het wordt. Ben toch zo nieuwschierig! En ik kan niet wachten tot we wee kunnen kijken naar ons kleintje. 
Hier gaat alles prima nog steeds erg moe inmiddels 15.1 maar mijn werk is momenteel ook erg zwaar en aankomende week oudergesprekken waar ik wel tegenopzie ivm met mijn moeheid. Maja komt goed extra koffie deze avond zal well oke zijn.
Daarna lekker vakantie dan gaan mijn man en ik twee daagjes naar Gent en de met de baby kamer bginnen! Helemaal zin in. 

Mexx; een meisje! Gefeli! Ik vermoed hier een jongen, maar ben pas 12.6, dus moet nog even geduld hebben...
Melissa; herkenbaar hoor! Heb precies hetzelfde! Voel je je lekker, maar je je daar weer druk over. Ik morgen een echo bij de gyn. Gelukkig al om 10.15, zit ik er niet heel de dag tegenaan te hikken.
Agnesz; werk kan echt pittig zijn he! Ik heb het gelukkig sla heel gezellig, dat is ook heel wat waard. Maar merk 's avonds meteen als ik teveel gedaan heb. Zo'n zware buik dan.
Hier gelukkig weer een betere stemming. Zaterdag echt bal, maar gister prima en vandaag ook weer vrolijk opgestaan! Zo weer aan de slag! Fijne dag allemaal!

@Hin: oh ik herken dat zo van de laatste weken. Zoveel willen/moeten maar niks komt uit je handen. Gewoon nergens zin in. Ik keek dan naar de wasmand en liep snel weg HAHAH terwijl ik echt een poetser en opruimer ben.Hier 13+4 vandaag. Gewoon alweer bijna 14 weken. Ik had sinds tijden zaterdag ineens een goede dag, niet zo extreem moe. Gister ook wel, alleen een wat kort lontje. En dat terwijl idd de zon scheen. En 'sav onds nog even een potje gejankt. Gewoon om van alles bij elkaar hehehe. Fijn toch die hormonen. Wel snotverkouden nu. Vond het al bijzonder dat ik nog niks heb gehad dit jaar en de heel griepepidemie over leek te slaan.Wij hebben volgende week vrijdag de geslachtsecho. Toch wel erg spannend!!!

Lekker hoor Agnes ff lekker weg!  Wij hadden zaterdag ff een  avondje voor ons zelf. Dochter logeren.  Uit eten geweest en naar de film Bohemian Rhapsody . Dat wilden we al de hele tijd!  Ff eruit wordt je een ander mens van ? nu met al die hormonen extra fijn haha... Nog Ff volhouden die laatste dagen! 
Hin heel veel plezier morgen bij het weerzien van jullie baby ? geniet ervan! 
Joena wat fijn kan dat soms zijn hé dat je nu zo lekker makkelijk mee kan janken met alles. Ik kan dat al bij iets zieligs op televisie haha. Mijn tranen hebben nu niet veel nodig hihi

Wat leuk, een meisje! Hier ook het vermoeden dat het een meisje wordt. Mede doordat de acupuncturist dat denkt, maar ook omdat deze zwangerschap nét iets anders verloopt (ondanks het ziek zijn in het begin) en omdat ik rond mijn vaders verjaardag uitgerekend ben. Weet zeker dat hij een kleindochter geweldig had gevonden na een kleinzoon ;)
Melissa, die onzekerheid heb ik ook hoor! Ik voel me sinds zaterdag (de magische grens van 13 weken) een stuk beter. Ben nog maar heel weinig misselijk en mn maag voelt echt rustiger. Als ik iets vies vind, dan kan ik nog wel snel gaan kokhalzen, maar dat zit ook tussen mn oren. ? Stom dat je jezelf dat aan kunt doen. Ik heb ook dagen dat ik de baby heel weinig of zelfs niet voel. Dan denk ik dus echt meteen: is er iets mis?! Ook vooral omdat ik me een stuk beter voel. Maar dan beginnen mn borsten weer pijn te doen, en dan kan ik mezelf geruststellen dat er toch nog wel wat aan de hand is. Ik weet zeker dat je binnenkort de baby gaat voelen en dat je echo goed gaat zijn!
Ik heb net een telefoongesprek gehad met een moeder van een cliëntje van me gehad. Zij hebben afgelopen week slecht nieuws gehad, het is mogelijk dat hij heel erg ziek is. Net met deze mensen heb ik een heel speciale band, dus ik merk echt dat me dat enorm aangrijpt. Gelukkig staan we er positief in, maar het is wel zo'n geval van "onderzoeken afwachten en kijken hoe ernstig het is". Pfff. En dan beseffen dat bij mij het leven ook gewoon doorgaat.

Wij hebben net een supermooie echo gehad bij de gyn. Niets afwijkende te zien!!! Heel bewegelijk kindje, ziet er supergoed uit.

Terug
Bovenaan