Wat leuk, een meisje! Hier ook het vermoeden dat het een meisje wordt. Mede doordat de acupuncturist dat denkt, maar ook omdat deze zwangerschap nét iets anders verloopt (ondanks het ziek zijn in het begin) en omdat ik rond mijn vaders verjaardag uitgerekend ben. Weet zeker dat hij een kleindochter geweldig had gevonden na een kleinzoon 😉
Melissa, die onzekerheid heb ik ook hoor! Ik voel me sinds zaterdag (de magische grens van 13 weken) een stuk beter. Ben nog maar heel weinig misselijk en mn maag voelt echt rustiger. Als ik iets vies vind, dan kan ik nog wel snel gaan kokhalzen, maar dat zit ook tussen mn oren. ? Stom dat je jezelf dat aan kunt doen. Ik heb ook dagen dat ik de baby heel weinig of zelfs niet voel. Dan denk ik dus echt meteen: is er iets mis?! Ook vooral omdat ik me een stuk beter voel. Maar dan beginnen mn borsten weer pijn te doen, en dan kan ik mezelf geruststellen dat er toch nog wel wat aan de hand is. Ik weet zeker dat je binnenkort de baby gaat voelen en dat je echo goed gaat zijn!
Ik heb net een telefoongesprek gehad met een moeder van een cliëntje van me gehad. Zij hebben afgelopen week slecht nieuws gehad, het is mogelijk dat hij heel erg ziek is. Net met deze mensen heb ik een heel speciale band, dus ik merk echt dat me dat enorm aangrijpt. Gelukkig staan we er positief in, maar het is wel zo'n geval van "onderzoeken afwachten en kijken hoe ernstig het is". Pfff. En dan beseffen dat bij mij het leven ook gewoon doorgaat.