Uitgerekend augustus

@Hin: hahha ik heb dat als ik op mn buik slaap. Dan denk ik zal de baby nu geplet zijn? HAHA maar laatst advies erover gevraagd bij zwangerschapsyoga en dat kan echt niet!! Wel hilarisch.
Is het zo gek dat ik mij niet weg ?? Hahaha ook niet voor mn zwangerschap. I just really dont care... ik zie in de spiegel wel hoe dik ik ben of niet. Wil me daar niet mee bezig houden eerlijk gezegd heb wel wat beters te doen.
Hier inmiddels alweer bijna 15 weken. Vrijdag horen we het geslacht :) ben echt heeeeeel benieuwd!

Voor mij is het juist dat er niks aan lijkt te komen, omdat ik zo'n klap in het begin heb gehad van al het ziek zijn. Ik was 2,5 kilo kwijt en ben nu net pas weer 1 kilo aangekomen. Ik ben nu 14 weken en loop dus nog steeds 1,5 kilo achter op mijn originele gewicht van toen ik net zwanger was... En dat terwijl ik wel alweer goed eet! Ik ben er eerlijk gezegd niet zo mee bezig, als mijn lijf niet aankomt, dan eet de baby gewoon meer whahah. Mijn eerste zwangerschap ben ik uiteindelijk ook maar 11,5 kilo aangekomen, waarin de meeste kilo's vanaf 30 weken eigenlijk pas te zien en te voelen waren (ook op de weegschaal bedoel ik dan). En al die kilo's kwijt raken na de bevalling viel me ook helemaal niet tegen, ook al heb ik daar niet specifiek moeite voor gedaan (hallelujah voor borstvoeding). 
Hier gaat het trouwens een heel stuk beter. Ik heb vrijdag 1x overgegeven omdat een chocoladetaartje niet goed gevallen was (eigen schuld, had gewoon te veel gegeten), maar daarvoor en sindsdien is het echt een stuk rustiger. Wel heb ik sinds vorige week meer last van bandenpijn. Vorige week echt met een kruik op de bank gezeten en ik heb nu ook al de hele ochtend enorm veel pijn. Ik moet elk half uur opstaan om een nieuwe cliënt te halen en dat kost moeite! Ik hoop dat dat snel wegtrekt, want ik vind het echt niet relaxed. Ook merk ik dat ik sinds vorige week steeds meer opmerkingen krijg over een groeiend buikje. Dus echt wel veel eerder dan met mijn eerste zwangerschap! Oh en mijn libido is sinds vorige week ook heel duidelijk weer terug. Lang leve het tweede trimester!

Een prinsesje Agnesz! Gefeli!!! Ik ben ook heel benieuwd, maar denk dat we gewoon wachten tot de 20 weken echo... hadden jullie een pretocho om het geslacht te laten bepalen?
En wat de kilo's betreft, heb al in geen tijden op de weegschaal gestaan. Ik ben er zo één die heel veel aankomt tijdens de zwangerschap... ach, daarna zie ik wel weer.
Ik wil zo graag de baby voelen, maar daar is nog geen sprake van... nu 14 weken... nog 2 weken tot weer afspraak vk. Kan soms even onzeker worden, terwijl daar geen aanleiding voor is...

Hin, haha ja ik sta ook bijna nooit op de weegschaal.. we hebben er geen. Dus af en toe als ik bij mijn ouders ben sta ik er ff op haha. 
Ja we hebben idd een pretecho laten doen vond het toch wat lang tot 20weken en toch wel een geruststelling om te zien hoe ons meisje lekker beweegt. En ja ik was gewoon te nieuwsgierig wat het geslacht is. We hadden ook het hartje voor het eerst gehoord zo byzonder! 
Pareltje wat leuk! En toch wel leuk om ff weer te zien eh! Hihi. 

Lekker van genieten!

Agnesz: gefeliciteerd met jullie meid! En Pareltjuuh met jullie jongen! 
Wij hebben vandaag ook weer een echo gehad! Gelukkig weer 2 kloppende hartjes mogen zien en beide baby's goed in beweging. 
Ik ben heel blij dat ik de afspraak heb verzet naar een andere gynaecoloog. Een wereld van verschil en een hele fijne afspraak gehad waarin we ook wel zijn gerustgesteld over mogelijke afwijkingen. Voor nu zagen beide kindjes er goed uit, geen bijzonderheden.
 En ook het geslacht kunnen zien: 
! ? 2 jongetjes ? !
Hij was vrij zeker, maar zei ons ook nog niet de kamer blauw te schilderen. 
20 maart hebben wij een GUO staan. We weten heel goed dat er dan nog vanalles naar voren kan komen, maar zijn voor nu eigenlijk wel heel blij. 
Komen we bij het volgende punt: op het werk gaan aangeven dat ik minder moet gaan werken! Spannend?

Terug
Bovenaan