Superleuk nieuws weer! IngeG proficiat! Ik ben zo benieuwd wat mijn tweeling gaat worden! Nog twee weekjes wachten, dan heb ik weer een echo (dan 16+5) en hoop ik dat ze 't kunnen zien.
't gaat hier wel prima op dit moment, nog wel wat vermoeid (nu 14+3) en ik merk dat er in mijn buik vanalles aan het schuiven is ofzo - last van een beurs gevoel in mijn onderrug en soms wat steken in mijn zij/buik. Maarja, misschien dat alles even een plekje aan het vinden is. Mijn buik begint al goed te groeien en gisteren kreeg ik al de eerste opmerking "Oh, je bent zwanger! Ik dacht al... je bent dikker geworden...", hahaha.
@Inge ik vond het ook spannend om te moeten vertellen dat ik vanaf +/- 20-24 weken halve dagen moet gaan werken verplicht, tot mijn verlof met 30 weken. Mijn leidinggevende was echt superlief. We houden nu de halve dagen aan vanaf 24 weken maar houden rekening met het ergste geval; 20 weken. Dan kan ik zelf tzt aangeven wat werkt. Fijn gevoel! En stiekem wel blij als het zover is dat ik halve dagen kan werken, iets meer rust zou een hoop schelen denk ik!