Uitgerekend augustus

Iedereen van harte! Leuk om te lezen deze mooie berichtjes! 
Ik voel soms wat lichte schokjes in mijn buik: fijne bevestiging! Jullie dan? Ik ben nu 16+ weken.

Hoi hoi! 
Wat is het weer lekker druk hier :) 
En gefeliciteerd met de jongens en meisjes!! 
Hier gaat ie lekker, voel me goed, alleen wat sneller buiten adem en merk dat het wel stukje zwaarder is met nu 2 kinderen om mij heen. 
Ik voel de kleine nog niet, ben nu 14.2. Ik voelde de jongste met 15 weken dus ik ben erg benieuwd! 
Wij hebben maandag de geslachtsbepaling echo! Ben zo benieuwd of ik een echte jongens mama ben of dat er toch een meisje bij komt. 
Ik zal weer een nieuw lijstje plaatsen. 
Mxxx? Ik zag dat jij een meisje krijgt, ik zie je alleen niet op het lijstje staan, is je naam veranderd of wil je er alsnog op? Ik hoor het :) 

Superleuk nieuws weer! IngeG proficiat! Ik ben zo benieuwd wat mijn tweeling gaat worden! Nog twee weekjes wachten, dan heb ik weer een echo (dan 16+5) en hoop ik dat ze 't kunnen zien.
't gaat hier wel prima op dit moment, nog wel wat vermoeid (nu 14+3) en ik merk dat er in mijn buik vanalles aan het schuiven is ofzo - last van een beurs gevoel in mijn onderrug en soms wat steken in mijn zij/buik. Maarja, misschien dat alles even een plekje aan het vinden is. Mijn buik begint al goed te groeien en gisteren kreeg ik al de eerste opmerking "Oh, je bent zwanger! Ik dacht al... je bent dikker geworden...", hahaha.
@Inge ik vond het ook spannend om te moeten vertellen dat ik vanaf +/- 20-24 weken halve dagen moet gaan werken verplicht, tot mijn verlof met 30 weken. Mijn leidinggevende was echt superlief. We houden nu de halve dagen aan vanaf 24 weken maar houden rekening met het ergste geval; 20 weken. Dan kan ik zelf tzt aangeven wat werkt. Fijn gevoel! En stiekem wel blij als het zover is dat ik halve dagen kan werken, iets meer rust zou een hoop schelen denk ik!

Hoi allemaal,
Ik lees al een aantal weken mee en dacht laat ik ook eens wat schrijven ?. Wij hebben afgelopen maandag een geslachtsbepaling echo laten doen en het was overduidelijk een jongen? Nu steeds meer het besef dat het echt gaat gebeuren! De weg hier naartoe is voor mij en mijn vrouw best lang geweest met een heleboel miskramen en onzekere tijden maar het lijkt er op dat dit keer alles echt goed gaat! Ik ben 22 augustus uitgerekend. 

Heey dames das lang geleden dat ik wat geschreven heb ik Ben vandaag 14weken +5 dagen zwanger (23-08-2019 uitgerekend) 4feb 1e echo gehad en vandaag controle en kloppend hartje gehoord.
Helemaal geen klachten voel alleen soms plopjes in mijn buik ?

Gr mandy 

Wow wat is het hier snel gegaan! Hier ook maar weer even een update :). Ik ben nu bijna 15 weken. Inmiddels zo'n 2,5 kg aangekomen want ben goed aant vreten. Wel nog steeds last van misselijkheid vooral in de middag. Echt wel een beetje balen. Ik hoop nog steeds dat het minder wordt (het is al een stuk beter dan eerst).
Wat veel geslachtsbepalingen al! Wij hebben dat pas met de 20 weken echo in april. Ik merk dat ik wel onrustig word met de kamer voorbereiden enzo. Maar kraamzorg en kdv zijn in ieder geval geregeld. Veel mensen weten het nu en bijna iedereen denkt dat we een jongetje krijgen. Grappig wel. Ik heb zelf het gevoel dat het een meisje is, maarja wat zegt dat he ;). Ik voel nog niets. Mijn placenta zit aan de voorkant dus dat gaat ook nog wel even duren heb ik mij laten vertellen.

Terug
Bovenaan