Uitgerekend augustus

JenE van harte met het mooie nieuws, een zoon! Super bijzonder! Heerlijk

Hoi dames,

wat een goede berichten!
ik heb vorige week een geslachtsbepalende echo gedaan en het wordt een jongen! 

Vooral veel meisjes wat ik lees... leuk dat er al veel weten wat het wordt. Ik ben ook zo blij dat ik het weet.  Nu kan ik gerichter zoeken en ideeën bedenken voor de babykamer. Moet er nu 2 maken. Ook voor mijn dochter want die gaat naar de grotere kamer! We worden er nog druk mee haha .
ik ben nog niks aangekomen.  Ook best ziek geweest de laatste dagen. Ik had voedselvergiftiging . Ben nu weer aan de betere hand gelukkig. Mijn buik begint te groeien als kool en ik voel nog geen schepjes maar wel waar hij zit. Soms draait hij ook een beetje. Dat voelt ik wel. Hopelijk begint het leven wat meer binnenkort.  Fijne bevestiging dat hij er nog is. 
19 maart heb ik de GUO in Nijmegen.  Vind het maar heel erg spannend weer. Ook al zag de vorige echo er goed uit. Volgende week nog eerst 1 gewone echo tussendoor omdat ik het net te lang vind duren tot 19 maart. Stelt me weer gerust. Het voelt allemaal wel goed maar ik weet dat het zo ineens anders kan zijn! 
Tot nu toe voel ik me langzaam opknappen en ben nu ook 17 weken. Schiet mooi op. Ben ook drukker en er minder mee bezig nu mijn dochter nog rond loopt. De dagen vliegen voorbij. 
Voor diegene die de geslachtsbepalende echo nog krijgen ... veel plezier ?

Hoi allemaal!
Super leuk om al die uitslagen te zien van de geslachtsbepalingen! Wij wisten het ook al vroeg met 13 weken en dit is vorige week nogmaals bevestigd! 
Ik heb vanaf dag 1 heel weinig/geen klachten gehad. Maakte me in het begin best onzeker, ook al zei iedereen dat ik er van moest genieten en ik geluk had. Dat genieten begint nu in mijn tweede trimester gelukkig. 
Het enige waar ik last van heb is mn rug wanneer ik teveel gedaan heb op een dag, zijn er meer die dat ook hebben?
En beginnen jullie buikjes ook al aardig te groeien nu? 

Waar ik 2 weken geleden nog mijn eigen broeken aan had begint het hier nu ook flink te groeien! Draag nu zwangerschapsbroeken, zit heerlijk! 
Mensen die weten dat ik zwanger ben zien wel een beginnend buikje, maar het is nog niet overduidelijk. Denk dat het over 2 weken wel anders is. Ben in totaal 4 kilo afgevallen door misselijkheid en minder eetlust, nu weer langzaam aan het aankomen. 
@kimkeertwee: ik zit nu op 15+3 en moet al minder gaan werken in verband met bekkeninstabiliteit. Ik heb op dinsdag en vrijdag een lange dag met peuters en buitenschoolse opvang, die ga ik eerst maar eens halveren en dan is het even zien of het beter gaat. De gynaecoloog gaf aan dat de kans groot is dat ik tussen de 24/28 weken al zal moeten stoppen met werken. 

Nou dames... hier ging het heel erg goed, weinig last nog van de hormonen en alles aan de beterende hand. Heb ik dus sinds gisteren een buikgriep en is het weer overgeven geblazen. Die 1,5 kg die ik zo mooi was aangekomen is er weer af en qua vochtgehalte zit het even niet meer goed. Ik was zó blij dat ik eindelijk in het tweede trimester dat en dan krijg je dit erbij! 
Wel heel fijn om alle positieve berichten te horen van iedereen. Fijn dat het allemaal goed gaat of de goede kant op gaat!

Melissa, Juist meer jongens, ik zal het lijstje weer neerzetten.  Nog een hoop te gaan, maar begin is er. 

Terug
Bovenaan