Uitgerekend augustus

He Lisanne, toch even schrikken hè. Maar ze kneep vast in de navelstreng, nu al ondeugend. Succes morgen!
Gummybeer, heerlijk zeg, 2 nachten al goed geslapen!! Word je weer mens van hè!
Hé gebruiker, herkenbaar, zo lang wachten op die echo telkens! Maar, is toch best duur? Heb even snel gekeken, goedkoopste optie is 69,- ofzo en pretecho heb je al voor 25,-... daarnaast, ik weet niet, de verrassing telkens heeft toch ook wel wat. En wat als je iets ziet waar je je zorgen over maakt, omdat je zelf toch niet de know-how hebt... ik zou het niet doen. De schopjes en zo zijn nu voor mij  bevestiging. (Al maar 't ie wel at meer gaan doen, haha.)
Na 2 nachten slecht slapen, niet wel moe nu hoor! Vanavond maar weer op tijd erin! Saaaaaai. 

En chagrijnig al 2 dagen! Dacht dat die hormonen wel wat rustiger zouden worden, maar ulgh! En kan janken om niks (nou ja, wel iets, maar niet zo groot als ik het maak zeg maar). 
Hoe gaatie met iedereen? Zo rustig hier!

Hoi hoi ik leef ook nog.
Hehe. Drukke weken zo met de renovatie thuis van de badkamer en keuken. morgen is het eindelijk klaar en kan ik gaan schoonmaken en inruimen. Pff een grote bende hier. Maja voor goed doel. 
Dinsdag hebben wij de 20weken echo gehad. Was helemaal goed en ja nogsteeds een meisje haha. Wel fijn om met gerust hart weer verder te gaan in de zwangerschap. 
Nu de renovatie klaar is gaat mijn man ons huisje helemaal afmaken en kan ik straks lekker inrichten! Kan haast niet wachten. Heb er zoveel zin in! Dan is dit echt ons plekje. Kan ik ook hier met een gerust gevoel bevallen als het allemaal verder goed mag gaan. 

Hallo allemaal! Agnes, fijn dat jullie meisje nog steeds een meisje is, haha. En dat alles goed is! Wij hebben vandaag ook de echo gehad en die van ons is ook helemaal goedgekeurd. We weten het geslacht wel, maar willen dat graag geheim houden. :) Wel heel fijn dat het helemaal goedgekeurd is.
Ik krijg ontzettend veel opmerkingen over mijn buik, ofwel het gebrek ervan. Dit is mn tweede zwangerschap en over een week dus op de helft... En je ziet praktisch nog niks. Veel mensen verbazen zich daarover. Bij pilates kijken de andere vrouwen me ook soms aan alsof ik daar wel thuis hoor, terwijl er toch écht een baby in zit haha. Ik geniet er maar van zolang het nog niet in de weg zit, weet zeker dat over een week of 8 Ik daar wel anders over denk als ik mn broeken niet meer zelf kan uittrekken ?

Hier gaat alles eigenlijk ook heel goed! Ik heb een hoop belabberde weken gehad, maar heb nu het idee dat ik er weer een beetje ben! 
Lis anne: ik begrijp wel wat je zegt met het genieten. Wij hebben een slechte uitslag van de combinatie test gehad wat toch wel in je gedachten blijft. En tot aan de uitgebreide echo van vorige week zorgde dat voor weinig genieten en hebben we ook nog weinig aangeschaft. Ook heb ik mij best belabberd gevoeld. Maar vanaf week 18 voelde ik mij beter en dan vorige week die goede echo zorgen er nu wel voor dat het leuker word! Ik hoop dat jou echo goed is en je daarna wat meer kan genieten! 
Mijn buik groeit nu wel, maar valt nog steeds mee! Ik voel beide kindjes wel enorm bewegen, fijn om hun aanwezigheid te voelen! 
11 april hebben wij weer een echo staan bij de gynaecoloog. 

Mijn echo was gelukkig goed, ik kan onderhand een heel fotoalbum aan echo foto's beginnen. We hebben al zoveel spoedecho's gehad. 
Ik hoop dat er een moment komt waarop ik kan gaan genieten. 

Fijn dat de echo goed was Lis anne! Ik duim met je mee dat hij gewoon goed blijft gaan. :) Maar dat komt vast wel goed!
Hier ook even een updateje na een stiltetijd. Volgende week donderdag de uitgebreide medische GUO type 1 echo in UMC Veldhoven. Vind dat weer een spannend moment, hoewel het tot nu toe allemaal goed gaat. 
Enige wat ik irritant vind is dat (nu bijna 19 weken zwanger) ik heel vaak de opmerking krijg of ik ze al voel bewegen, maar dat nog niet vol overtuiging kan zeggen. Ik weet natuurlijk ook niet hoe het voelt, en soms denk ik dat ik misschien iets voel, maar het kan net zo goed mijn darmen zijn (die zijn ook altijd heel actief). Laatst zelfs mijn moeder redelijk 'pittig' toegesproken, omdat ik me alleen maar zorgen ga maken als zij om de dag vraagt of ik al iets voel, haha. 
Verder heb ik redelijk veel last van bandenpijn, rugpijn, bekkenpijn en al dat soort kwaaltjes. Ik ben gestopt met naar mijn werk fietsen (12,5km per dag) omdat het gewoon te heftig was. Nu wel 1x per week zwangerschapszwemmen, wat weer heel leuk is om andere zwangere dames te leren kennen. Maar ik voel me soms net 80 jaar oud, met alle pijntjes in mijn buik en lies-streek. Inmiddels ook in 2 maanden tijd 3x goed ziek geweest, laatste keer zei de HA ook dat ik meer rust moest pakken, maar blijft lastig met een fulltime baan. Vanaf de meivakantie (met 24wk) gelukkig halve dagen werken, ben blij dat dat in ieder geval in het vooruitzicht ligt.
Tot zover mijn zeurmomentje/update. ;) 

Hoi hoi ik ben er ook weer... hier gaat alles goed. 
Wat vervelend kim dat ze je steeds vragen. Je gaat ze gauw voelen hoor echt waar!  Maak je niet druk... ligt er net aan waar je placenta ligt hoe snel je dat voelt.  Verder ben ik nu 21 weken en ook om de haverklap ziek. 1x buikgriep 1x voedselvergiftiging en nu al 2 weken een luchtweginfectie. Supervervelend. ook mijn dochter heeft dit een we houden elkaar lekker wakker snachts met al ons gehoest. Helaas weinig aan te doen.  Ook ik voel me een oud wijf en vind dat best jammer. Ik wil van alles doen maar krijg het zo niet van de hand. En wat betreft je werk. Misschien verstandig om nu al minder te werken. Je zit jezelf zoals ik het lees alleen maar te straffen!  Zorg goed voor jezelf en je baby's meid ? anders loop je jezelf in de weg. Succes...

Terug
Bovenaan