Uitgerekend augustus

Ja Agnesz! Zag dat die pakketten heeeeel duur zijn! Googlede al even op katoenen verband en vond al het 1 en ander. Thx voor de link.
Gummybeer; herkenbaar verstopte neus... echt zo'n zw kwaaltje. Volgens mij mag je prima neusspray 1 X per dag, slaap is belangrijk... anders neem je de kinderversie, zit helft minder zooi in. En balen dat je je weer misselijk voelt. Heb pas aan vk gevraagd over dat rug-slapen. Ze zei tegen me dat, wanneer je je er naar door voelt, niet doen. Bloedtoevoer kan iets bekneld raken. Maar ze deed ook redelijk relaxed eerlijk gezegd. Dat je er in je slaap weinig invloed op hebt en vanzelf draait als het niet goed voelt. Ik ben gelukkig zijslaper, is nu wel fijn. Kop op hè! ♡
Beebje al weer even gevoeld vandaag. ?

Hoi Hij, fijn dat je beeb weer gevoeld hebt. Ik heb gelezen dat ze deze periode 90 tot 95% van de tijd slapen dus niet zo gek. Ik had het van de week ook hoor en toen las ik dit en zei ik steeds, slaapkopje! Haha. 
Ja, verstopte neus! Bij vorige zw werd ik er echt niet goed van en laatste 3 weken gewoon non stop gebruikt, was dus even verslaafd eraan maar ik dacht... fuck it , zodra ik bevallen ben, bouw ik wel af, dat niet slapen is voor ons nu ongezonder dan de neusspray haha. Was ook winterperiode dus ik hoop toch dat ik er dit keer in hoogzomer, geen last van heb.  De kindervariant werkte absoluut niet bij mij. 
Vandaag heeft mijn man en jongste zoon de zolder geruimd en dan kan dat de speelkamer worden en de speelkamer wordt dan de babykamer, dus beginnetje is gemaakt :) Verder nog geen haast maar zo zachtjes aan beginnen is wel leuk en ben benieuwd :) 
Trouwens, ben zo gesloopt! Drukke week ook en vanavond weer verjaardag, heb net geslapen! Blijkbaar nodig, dit ga ik vaker doen haha. 

Hee Dames,
Ik zie het 1 en ander over verstopte neuzen voorbij komen..echt zoooo vervelend! Ik gebruik Toco-Tholin, beetje onder de neus en een druppel of wat op mijn kussen en het gaat perfect!

Slapen.. ik was zo blij dat ik eigenlijk altijd op mijn linkerzij sliep.. sinds de zwangerschap word ik 's nachts heel vaak wakker omdat ik op mijn buik lig, dus gebroken nachten breken wel op! Opgerolde handdoeken, kussens al heel veel geprobeerd, maar helaas. Vandaag maar een voedingskussen ophalen, kijken of het vannacht dan beter is.

En de kamer.. ik zie dat jullie er allemaal nog niet zo'n "haast" mee hebben.. wij hebben dit weekend alles al geschildert, nieuwe vloer, plinten en noem maar op?.. aanstaande dinsdag word het kamertje al bezorgd..haha.. wij hebben ook zo goed als de hele babyuitzet al gekocht haha.. alleen nog een babyfoon.. iemand een tip? Ik zat te denken aan een luvion, iemand al ervaringen met een babyfoon met camera?
Ik kreeg nog als tip dat er vanaf morgen (ik dacht vanaf 18.00 uur) kortingen zijn bij Prenatal, dus ik weet niet of jullie nog iets nodig zijn?

Fijn weekend dames! 

Even een klein genietmomentje hier hoor. Mag wel even toch? 
We zijn bezig met zoeken naar een fijne tweelingkinderwagen (tweedehands, want nieuw is vaak duurder dan een auto, zucht). Ik had er 1 gevonden waarvan ik dacht dat het ideaal zou zijn, compact, eentje onder en een boven. Afspraak gemaakt voor vandaag om te kijken. Toen kregen we gisteravond een aanbod voor een kinderwagen met 2 zitjes naast elkaar. Iets duurder.
Vanochtend overlegd met manlief, en hoewel hij eerst geen probleem had met de compacte kinderwagen, wil hij toch stiekem veel liever de andere, naast elkaar, omdat (!) hij graag zijn twee kleintjes in de gaten wil houden en hij wil dat ze allebei goed om zich heen kunnen kijken. 
Het stelt niks voor, ik weet het, maar ik smeltte toch stiekem echt even omdat ik het zo schattig vond hoe hij het zei, haha. Zo'n stoere vent. Haha.

Gummybeer ik heb dat ook,  vreselijk!  Had ik met de vorige zwangerschap ook.  Toen heb ik het aldoor gebruikt maar nu tot week 18 ongeveer kunnen uitstellen toen werd het echt vervelend. Daar kwam nog eens het lichte slapen bij,  mijn dochter ziek dat ze steeds wakker was een week lang en dat ik mijn draai niet met goed kan vinden doordat ik ook een Buikslaper ben. Heb wel de kidsvariant gehaald. Werkt iets minder en duurt wat langer voor het werkt maar geeft me tot nu toe verlichting de hele nacht. Nu heb ik vd week keelontsteking gehad en lig daar nu weer wakker van. Zere keel en nu ook nog eens hoesten pff. Ik heb nog nooit zo vaak wat gehad. Wat een geklungel!  
Wij hebben vandaag gevierd met familie en vrienden dat de 20 weken echo goed was en het geslacht gedeeld door een dikke vette gendertaart. Heel  leuk.. iedereen had het goed, een kereltje ? sommige heb ik blijkbaar toch nog op een ander pad gekregen haha wel grappig. 
Nu ff chillen en op tijd naar bed want het was afgelopen  nacht 2.45 uur toen we erin lagen door en gezellige avonds pff. Kan er niet zo goed meer tegen. Moet lang herstellen van zo'n avondje haha en weer gewoon werken natuurlijk. .

Wat fijn Citrus dat je al zo ver bent. Lang leve nesteldrang haha het is normaal en heerlijk ?
Boogschutter ik heb er geen ervaring mee met die wat jij benoemd. Wij hebben gekozen voor een gewone. Ik hoorde dat die met camera veel gehackt werden en ken mezelf,  dan ben ik continu op dat beeld gefocust. Wij hebben een electo. Werkt prima
Kim ik kan me dan voorstellen dat je smelt haha heerlijk zo'n man toch... lekker voor die andere gaan ? kan me voorstellen dat die leuker is !

Terug
Bovenaan