Melissa, Hin en Citrus, als jullie het over neusspray voor kinderen hebben bedoelen jullie dan wel met xylometazoline? Want ik voelde me bijna een slecht mens door de mensen in de drogist dat ik die kocht ondanks dat ik zwanger was. Dampo enzo mocht ook niet zeiden ze. Ik heb nu dus met alleen zout maar dat doet helemaal niets. Ik heb ook astma dus mijn luchtwegen zijn sowieso niet mijn sterkste kant
. Heb ook maar een voedingskussen besteld om op mijn zij te leren slapen. Hoop echt dat het helpt allemaal want ik lijk weer griepig te worden terwijl ik 2 weken geleden al de griep had.. Denk door de lage weerstand en niet slapen.
Gelukkig wel over anderhalve week de 20weken echo en dan weten we eindelijk wat het is! Heel veel zin in. Ik ben ook wel benieuwd wanneer ik nou eens iets ga voelen
. En ben aan het marktplaatskoopjesjagen. Ik heb een stokke tripp trapp goedkoop op de kop getikt die we een nieuw verfje moeten geven.
Gelukkig wel over anderhalve week de 20weken echo en dan weten we eindelijk wat het is! Heel veel zin in. Ik ben ook wel benieuwd wanneer ik nou eens iets ga voelen