Uitgerekend augustus

Melissa, Hin en Citrus, als jullie het over neusspray voor kinderen hebben bedoelen jullie dan wel met xylometazoline? Want ik voelde me bijna een slecht mens door de mensen in de drogist dat ik die kocht ondanks dat ik zwanger was. Dampo enzo mocht ook niet zeiden ze. Ik heb nu dus met alleen zout maar dat doet helemaal niets. Ik heb ook astma dus mijn luchtwegen zijn sowieso niet mijn sterkste kant ;). Heb ook maar een voedingskussen besteld om op mijn zij te leren slapen. Hoop echt dat het helpt allemaal want ik lijk weer griepig te worden terwijl ik 2 weken geleden al de griep had.. Denk door de lage weerstand en niet slapen.
Gelukkig wel over anderhalve week de 20weken echo en dan weten we eindelijk wat het is! Heel veel zin in. Ik ben ook wel benieuwd wanneer ik nou eens iets ga voelen :). En ben aan het marktplaatskoopjesjagen. Ik heb een stokke tripp trapp goedkoop op de kop getikt die we een nieuw verfje moeten geven.

Nee Gummybeer, ja hoor, gewoon met die zooi erin. ? Als je alleen 1x voor de nacht sprayt, is er echt niets aan de hand. Je zou altijd even kunnen checken bij de ha of vk. Maar gezien je situatie, is slaap wel echt belangrijk nu. Balen dat je je weer griepig voelt! Tijd voor zon!!
Leuk een tripptrapp, hebben wij ook al 10 jaar, blijft goed. Moet eens even flink zoeken voor de baby-inzet. Geen idee waar ik die gelaten heb. ?
Wij zijn zaterdag eens even naar de babydump geweest, voor de leuk. Men wat duur!!! Gaan ook eerst maar eens op marktplaats snuffelen. Heb een wiegje van vroeger van m'n man. Heel leuk. De rest komt wel. Wagen gaan we wel nieuw kopen, van mamaloes, de kangaroo.

Wij zijn wel heel erg met alles bezig.. 
Kamertje zo goed als klaar. Moet alleen nog dekentjes en wat lakens hebben en een babyfoon.. 

Even een vraagje, hoe verander ik mijn naam? Heet nog steeds gebruiker hahah

Vandaag 20 wk en 4 dagen. Kan niet wachten tot dat ons meisje er is

Dames hier ben ik weer eens. Vandaag voor controle bij de verloskundige geweest moet morgen naar het ziekenhuis voor een extra echo. Ze hebben vandaag tot 2x aan toe een afwijkend hartritme gemeten. Dit hoeft niets te betekenen, de verloskundige zelf maakte zich niet zo een zorgen maar het moet altijd gecontroleerd worden. Ze zei dat het net3so goed kan zijn dat ons meisje de hik had of dat ze in de navelstreng aan het knijpen was. Ze was in ieder geval erg beweeglijk.  Dus morgen weer naar het ziekenhuis.  
Vind het onderhand allemaal wel vervelend worden. Heb in mijn hele zwangerschap pas 1 of 2 weken gehad waarin ik eventjes kon genieten van het zwanger zijn. 
Maandag hebben we de 20 weken echo en dat vind ik ook wel redelijk spannend. 
Hoop gewoon dat er wat meer weken komen waarin ik wat kan gaan genieten.

Thanks Hin! Ik heb nu inderdaad die kindervariant naast mn bed staan en doe 1 pufje voor t slapen. Helpt als een gek al 2 nachten goed geslapen.
Lis Anne, vervelend ja. Maar gewoon van het beste uitgaan altijd :). De echo gaat vast goedkomen. Wij hebben die van mij ook volgende week. Ook wel spannend maar ook leuk omdat we dan ook weten wat het is :).

hallo dames,

ik ben begin augustus uitgerekend, dus sluit me gezellig bij jullie aan! zit pas sinds vandaag op dit forum.
ik geniet ontzettend van mijn zwangerschap en het idee dat mijn kleintje elke dag een stukje groeit! maar ik zou zo graag iets meer willen meekrijgen van haar..
nu kwam ik vandaag deze website tegen: https://mybabywatcher.com/
hiermee kun je dus zelf een echo maken? wat denken jullie? is het het geld waard? het is wel veel goedkoper dan een pretecho normaal kost..

Terug
Bovenaan