Uitgerekend augustus

Hé Agnesz, lekker aan de poets! En fijn dat de echo helemaal goed was!
En Jamie ook een goede echo, jeej! En die opmerkingen, ach, bij mij juist andersom. Hoorde van de week; krijg je een drieling ofzo... ik probeer (!) me er weinig van aan te trekken.
Inge, wat heerlijk dat de echo goed was. En gezellig hè , dat geplop in je buik. Voel je twee verschillende kindjes? Lijkt me moeilijk te onderscheiden!
Lisanne, fijn dat de echo goed was! Jammer zeg dat de spanning je genieten zo in de weg staat... kop op, het komt vast goed!!! ♡
Kim, wijs dat je niet meer zo ver fietst elke dag en wat een lekker vooruitzicht; nog halve dagen! Vervelend joh, dat je zoveel pijn al hebt... gelukkig komt er een eind aan en weet je waar je het voor doet. Maar toch is het naar! En klagen mag juist even hier!!! Lekker toch? xx
Melissa! Lang niets van je gehoord! Wat irritant dat je steeds ziek bent!!! Niks aan! Gelukkig komt het betere seizoen er aan!
Hier weer fijn veel geplop en gedraai. Maar toch ook nog steeds veel gechagerijn door hormonen. Ben blij dat de zon schijnt, dat helpt altijd voor m'n gemoed.

Hey Jomie! Die buik komt echt wel hoor! Bij de een gewoon sneller als bij de ander! En wat maakt het uit er groeit gewoon een mensje in jou! :) En daar mag je trots op zijn.
Hin, ik ben blij dat de zooi echt nu gewoon klaar is, over een uurtje komen mijn schoonouders helpen met het hele appartementje schoonmaken. Is toch best wel meer werk dan ik denk. Ik begin zo zelf ff alvast aan de keuken afsoppen dan kan ik zo meteen alles er inzetten. Scheeld weer een hoop zooi!
:) En mijn man heeft gister de keuken meteen nog even in de avond gesaust! Man, ik ben echt blij met mijn vent. Die dat nog ff na z'n werk tot in de late uurtjes doet! Mij niet gezien.
Ik merk wel dat nu die verbouwing gedaan is dat ik meteen naar de ikea wil haha. Alles ff weer netjes maken en inrichten! Nesteldrang op en top. Maja alles op z'n tijd.
Ik moet wel zeggen! Ik ben echt blij dat ik ons meisje nu zeker een aantal keer op de dag voel kriebelen. Morgen alweer 21 weken. De tijd vliegt. Ik kan niet wachten tot ik haar vast mag houden! Ik zit momenteel wel beter in mijn energie level. Maar misschien helpt het mooie weer ook wel mee! :) nouja in ieder geval wel erg fijn.

Wat fijn dat iedereen goede echo's heeft gehad. Goed om te horen...
Agnes jullie zijn er maar druk mee haha. Lekker dat het goed loopt en fijn dat je man zo ondernemend is.  Wij zijn ook actief geweest bagage. We hebben vandaag onze spullen achter de schotten uitgezocht en kan ik weer de toekomstige kamer van mijn dochter leeg maken. Met een baby op komst schuift het mooi door allemaal... de eerste meubeltjes zijn gekocht. Leuk om te doen. Anders dan jullie meesten. Wij hebben de babykamer natuurlijk al. We hoeven alleen de aankleding te veranderen. Leuk om mee bezig te zijn hé, heerlijk! 

Haha, ik weet wel dat die buik komt hoor. Bij mijn eerste zwangerschap kwam die pas rond 30 weken, maar toen was ie wel ineens heel aanwezig! Volgende week al op de helft, dus verwacht dat ik dan weer een kleine groeispurt zal krijgen qua omvang. Eigenlijk alleen maar fijn, dan zit ie zo kort mogelijk in de weg ;)
En die nesteldrang is heel herkenbaar! Ik heb vandaag hier ook vanalles opgeruimd, haha.

@hin : ja kan het verschil voelen tussen de kindjes. Komt omdat baby 1 links naast mijn navel ligt en kindje 2 rechts! Ze zijn twee-eiig dus kunnen niet van plaats ruilen haha, alleen in hun eigen ruimte bewegen! 
Heerlijk hé dat rommelen! Ik pik overal ook steeds meer spulletjes op en krijg ook steeds meer kadootjes nu iedereen weet dat het jongetjes zijn! 
Het kamertje moet nog wel flink onderhanden genomen worden, nieuwe vloer, verven en een behangetje ! Dus wachten nog op een weekend zonder plannen om daar goed aan te kunnen beginnen! 

Hoi allemaal,
Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad, nu 19.4! Alles was gelukkig helemaal goed en nogsteeds echt een jongen haha. Vorige week enorm geschrokken van een bloeding. De dag erna een extra controle echo maar toen konden ze zo snel niets afwijkends zien. Vandaag dus extra zenuwachtig, maar gelukkig waren alle metingen goed. Super schattig om al dat gapen en zwaaien zo goed in beeld te zien!

Hoi hoi! 
Hier gaat ie nog lekker, morgen de echo, ik ben weer heel benieuwd naar de kleine man. Maak me geen zorgen. 
Kamertje is nu de speelkamer van de oudste 2 nog, maar langzaam wordt het verplaatst naar een kamer op de 2de verdieping dus er komt wat beweging in haha. 
En de beweging van de baby voel ik volop, wat heerlijk. Soms wel het idee dat hij vooral aan het protesteren is als ik achter bureau zit, dan schopt hij zo laag, precies waar broekrand zit hihi. Dan ga ik weer naar achteren zitten ?. 
Er is niet veel gewijzigd, maar zal het schema neerzetten. Sta je er nog niet op en wil je dat? Dan hoor ik het wel :) 

Xxx

Terug
Bovenaan