Uitgerekend augustus

Citrus wat jammer en schrikken van dit bericht. Ik weet niet of dit hetzelfde is maar misschien kan ik je een beetje gerust stellen. Mijn dochter had ook een ernstige hartafwijking TGA . Daarbij moest ook het gat tussen de kamers dicht gemaakt worden.  Dat deden ze met een flapje zoals ze dat noemden. Het was goed te opereren. Wel een open hartoperatie. Maar wel een goed vooruitzicht op een goed herstel. Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid, de onzekerheid maakt je juist gek. Ik ga duimen voor jullie dat de berichten mee vallen. Sterkte ;)

Jeetje Citrus, dat is schrikken!! Hopelijk valt het toch nog mee!
Wij hebben vandaag ook de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit!! Het kindje was ook helemaal gemiddeld hihi. 
Weet iemand wat normaal is wat betreft echo's bij de verloskundige? Krijg je daar nog  bij 30 en 36 weken of 1 van de 2?
En ik heb sinds gisteren zo'n zwangerschapskussen. Ik word nl elke keer wakker doordat ik op mijn rug lig en dit voelt echt niet lekker. Dat kussen is echt een aanrader! 

Pareltjuuuh ik krijg nog 2 echo's.  1 Bij 30 en 1 bij 36 weken. Dit omdat ik een te hoog BMI heb. Ik heb begrepen dat deze echo's alleen gedaan worden als het medisch is.

Terug
Bovenaan