Uitgerekend augustus

Oh jeetje citrus wat heftig. Ik hoop heel erg voor je dat het allemaal meevalt. heel veel sterkte!
Ik heb morgen ook mijn 20 weken echo en vind het best spannend. Ik voel namelijk ook niets en mn buik is ook niet heel groot nog. Kom wel flink aan helaas. Vandaag voor het eerst weer eens kunnen sporten. Hopen dat alles morgen goed is en we ook eindelijk weten wat het is :).

Citrus wat schrikken! Ik wil je veel succes en sterkte wensen en hopelijk krijg je goed nieuws te horen in het UMC 

Dankje dames! Voor jullie steun. 
Ik kan morgen (vrijdagochtend) al terecht in het AMC gelukkig :) 
Dankje Melissa, ze kunnen idd een hope tegenwoordig.
Ik sta inmiddels weer met 2 benen op de grond en weer een stuk optimistischer. De VK belde mij gisteren nog toen ze het bericht van de arts hoorde, dat was een fijn gesprek en ook zij zei dat de arts had gezegd dat het zomaar kan zijn dat het verkeerd gezien werd omdat hij er ongemakkelijk bij lag. 

Ik laat weten hoe het ging :)  kan zijn dat het pas savonds of weekend wordt hoor, ligt een beetje aan mijn gemoedstoestand, ben deze dagen erg moe. 

Xx

Oja over de echo's. Normaal alleen nog de 20 weken maar sommigen krijgen door verleden of idd BMI een extra echo. Als er geen indicatie voor is dan krijg je geen gratis echo meer, de meeste doen vanaf 26 weken een 3D echo om nog even te spieken ;) 
Ik krijg bijvoorbeeld van week 30 t/m week 36 elke week een groeiecho omdat mijn 2de zoon enorm groot was,(4547gr)  dit willen ze nu in de gaten houden. 

Citrus, je hebt inderdaad gelijk over die echo's. Meestal heb je met 20 weken een echo en daarna pas weer met week 35/36 om te kijken of de baby met het hoofd naar beneden ligt. Ik krijg inderdaad ook extra echo's (28, 32 en 36 weken) om de de groei van de baby in de gaten te houden. Maar bij mij juist omdat ze een hele kleine baby verwachten: onze eerste zoon was met 38 weken geboorte namelijk maar 2700 gram, en dat was een beetje een verrassing. Aangezien ik nu grote kans heb op weer een klein kindje, houden ze deze extra in de gaten zodat ze eventueel voorbereid zijn met de geboorte. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg, een klein kindje. Het moet er namelijk ook weer uit! Haha ;) Maar bij jou is het dus andersom. 
Maar veel belangrijker: succes vrijdag! En doe vooral rustig aan, laat het bezinken vrijdag en neem je tijd.

Wij hebben net de 20 weken echo gehad. Heel spannend. Alles was gelukkig goed en we krijgen een meisje! Zo gek om dat nu te weten.

@Citrus, heel veel succes morgen!

Terug
Bovenaan