Uitgerekend augustus

Succes morgen Citrus! Ik heb ook nog veel aan je gedacht, wij hadden vandaag de 20 weken echo en jouw nieuws zat stiekem toch de hele tijd in mijn achterhoofd.
Hier was gelukkig met jut en jul alles goed. Ze hebben ze allebei uitgebreid onderzocht (in UMC) voor GUO 1 echo; op een gegeven moment kreeg ik echt een stijve kont en rug, haha! Zo'n opluchting als je dan hoort dat alles 'gemiddeld' is en 'prima'. Ik ben nog nooit zo blij om gemiddeld te zijn. ;) Ze wegen nu 300 gram, het jongetje ligt onderin in stuit en zij ligt dwars daarboven, meer richting mijn navel. Ze hebben een dikke scheidingswand tussen elkaar liggen dus dat is fijn. 
Laatst vertelde ik dat ik het lastig vond dat ik nog niks voelde (of niet duidelijk). Nu was ze aan het voelen en ik zag het jongetje bewegen en ik voelde gewoon een kriebeltje! De bevestiging van dat gevoel was echt even overweldigend. Eindelijk heb ik écht zeker iets gevoeld! Ik denk dat ik nu ook in de toekomst het gevoel veel beter herken.
Anyway, dus hele opluchting dat het met ze allebei helemaal goed gaat. Volgende week mag ik weer voor een echo... want bij het UMC kijken ze tijdens een GUO 1 echo niet naar de baarmoedermond en dat wil de gyna wel in de gaten houden ivm tweeling. Dus komen we maar weer opdraven. ;)

Het Ananas!  Dankjewel!! ?
Hey gluurder! ?.  Dankjewel! ?
Gefeliciteerd Gummybeer, een meisje! En staat genoteerd ;) 
Kim, wat fijn dat ze zo heerlijk gemiddeld en prima zijn! En leuk dat je nu echt iets voelde!! 
Andere dames, heel erg bedankt voor jullie succeswensen. Ik heb vandaag een goeie dag, stuk positiever en neig ook meer naar, verkeerd gezien. Ik hou ook rekening mee met dat het niet goed is, maar dat is niet einde van de wereld voor ons. Dat gaatje zit er sowieso ook.  
En hoop afleiding gehad vandaag, dat werkt ook ;) 

Trusten zo dames! Ik hou jullie op de hoogte. ??

Hey meiden,
Wat veel goed nieuws over de 20 weken echo's! Ontzettend fijn om te lezen.
Citrus ik ga ervanuit dat je vandaag je extra echo hebt, ik hoop ook met je mee, dat het goed is of in iedergeval dat er iets aan gedaan kan worden. Man wat een schrik! Veel liefde van mijn kant.
Ff beetje van me afschrijven hoor!
Ik merk zelf dat ik nu echt wel mijn lijf steeds meer begint te protesteren.. ik heb minder goede nachten, baby die de heletijd tegen mijn blaas begint te schoppen en slaan. Nu al! Maar dat is de ene keer meer dan de andere keer. Ook wel weer fijn om te voelen natuurlijk.
Ik heb gelukkig een stagiaire de komende tijd! Scheeld mij een hoop werk! Tillen, bukken, werkjes klaarmaken en zetten etc. Heerlijk! Wat een zegen is dat zeg in het onderwijs. Is ook wel heel gezellig met z'n tweetjes in de klas. Het is altijd zo alleen, ook al ben je met al die kids.
Mijn onderbouwcoordinator gaat ook kijken of er 1 middag in de week werkverlichting kan worden gevonden als in: iemand voor de klas en ik andere extra taken kan gaan doen die anders blijven liggen.
Hoop echt dat dat gaat lukken! Zou mij zoveel rust geven in mijn hoofd. Ik merk dat ik echt veel last al heb van zwangerschapsdementie. En dat is best heel vervelend in het onderwijs. Gelukkig had mijn onderbouwcoordinator dat vroeger zelf ook heel erg! Dus ze begrijpt me volledig!

Mijn gewone shirtjes beginnen nu echt niet meer te kunnen.. ze passen nog wel maar ziet er nu niet meer uit. Lijkt net of ik allemaal te kleine kleding heb voor een te dikke buik.. lekker charmant. binnenkort maar shirtjes en blousjes shoppen.

Zo.. ff weer alles eruit getypt.. :p Nu lekker weekend houden, genieten van de zon! ZO lekker!
Fijn weekend allemaal!
Citrus, ik blijf ff elke keer kijken hoor! Ben zo benieuwd hoe de echo is geweest! Nogmaals liefde.

Fijn dat je een stagiaire krijgt Agnes! Scheelt een hoop, haha! 
En ik wacht ook met spanning op het nieuws van Citrus....

Verder was ik eigenlijk benieuwd waar jullie dames allemaal vandaan komen. Kunnen jullie dat eens delen? :) Gewoon voor mijn beeldvorming! Ik kom uit Eindhoven!

Terug
Bovenaan