L Lis anne apr 5, 2019 #1,177 Ik kijk ook iedere keer of Citrus al gereageerd heeft. Kim-keertwee ik kom uit Almere.
M MoiX apr 5, 2019 #1,179 Kim-keertwee: Ik kom uit Nijmegen. Ben ook benieuwd naar een update van Citrus.
A ANONYMOUS_USERNAME apr 6, 2019 #1,180 Agnesz serious; ede??? Ik ook! Hahaha. Oooh Citrus, hoe gaat het met je en je beebje? ♡
A ANONYMOUS_USERNAME apr 6, 2019 #1,181 Hij is goed gekeurd!!! Wel een gaatje, met 28 weken terug en met cardio erbij. Hopelijk dan dicht gegroeid. Verder weer top tot teen bekeken en hij is perfect! ??. 3D echo gekregen. Hij was erg bewegelijk en soms wat eigenwijs, voor ons dus perfect ?. Geen vruchtwaterpunctie want de kans is enorm groot dat hij gezond is en de kans op een miskraam vanwege de punctie is het niet waard. We zijn zo enorm opgelucht! Lekker gevierd vandaag samen. Sorry voor het lange wachten, was even een rollercoaster. Dank voor de steun. Super lief. ??
Hij is goed gekeurd!!! Wel een gaatje, met 28 weken terug en met cardio erbij. Hopelijk dan dicht gegroeid. Verder weer top tot teen bekeken en hij is perfect! ??. 3D echo gekregen. Hij was erg bewegelijk en soms wat eigenwijs, voor ons dus perfect ?. Geen vruchtwaterpunctie want de kans is enorm groot dat hij gezond is en de kans op een miskraam vanwege de punctie is het niet waard. We zijn zo enorm opgelucht! Lekker gevierd vandaag samen. Sorry voor het lange wachten, was even een rollercoaster. Dank voor de steun. Super lief. ??
L lepeltjelepeltje apr 6, 2019 #1,184 Yes! Dus gaatje groeit ws dicht? En anders ook niet levensbedreigend? Jeeetje wat een achtbaan inderdaad. ?
Yes! Dus gaatje groeit ws dicht? En anders ook niet levensbedreigend? Jeeetje wat een achtbaan inderdaad. ?