Uitgerekend augustus

Wat een goed nieuws citrus! Leuk dat je hem ook even in 3d hebt mogen bekijken!
@kimkeertwee                                                    Ik woon in Deventer! 
Nu hebben wij vaak een echo, maar ik leef alweer helemaal naar 11 april toe! Zo benieuwd hoe het is met de kleintjes.

Oh Citrus wat een opluchting! Zal een stressvolle week zijn geweest zeg. Gelukkig dat het nu grotendeels goed lijkt te zitten. En een klein gaatje in het hart was je dus al bekend mee met je andere zoon, dus wie weet is dat gewoon iets wat jouw kinderen wat later dan gemiddeld dicht maken. 
Omdat ik mogelijk ook in augustus beval van mijn eerste zoontje blijf ik ook met jullie meelezen. Ik ben 26 juli uitgerekend. Gisteren de glucose tolerantietest gehad. Die mislukte want ik kon het suikerdrankje niet binnen houden. Dus toen ook nog 2 uur na ontbijt en 2 uur na lunch geprikt. 3 keer op en neer naar het ziekenhuis en om 16 uur nog een afspraak bij de verloskundige op een andere locatie. Maar de verloskundige had gelukkig al wel de eerste 2 resultaten binnen smiddags dus het ziet ernaar uit dat ik geen zwangerschapsdiabetes heb gelukkig. Mijn moeder en de moeder van mijn vriend hadden dit wel en wij waren dus extra grote baby's. Nu weten we dus niet wat we kunnen krijgen. Ik ga maar wat maar 50 bijkopen. 
Hier nog superveel doen aan het kamertje (alles eigenlijk) en het regelen van ons geregistreerd partnerschap, waar we een minibruiloft van maken. Ik wordt al moe als ik eraan denk. Dus voor degenen die zich zorgen maken dat ze nog niet klaar zijn. Ik moet met mijn 24 weken ook nog beginnen. 
Succes met evt nog verdere 20 weken echo's!

Hi allemaal,
Ik heb al heel lang niet meer gekeken, maar heb geprobeerd even bij te lezen. 
Wat fijn dat alles goed is, of waarschijnlijk goed komt in ieder geval Citrus! 
En leuk om alle goede verhalen over de 20 weken echo's te horen. Ik heb inmiddels alweer drie weekjes geleden de 20 weken echo gehad en ons meisje(!!) is ook helemaal goed gekeurd! Ze liep wel een beetje voor, woog al 350 gram bij 19.5 weken, dus dat wordt in de gaten gehouden.
Oh en ik kom uit Delft trouwens! :)

Bedankt Dames! 
Ja, dit kan zeker nog dichtgroeien, waarschijnlijk bij de volgende echo 28weken al. Anders na de geboorte en zo niet, dan kan hij dicht gemaakt worden. Maar we gaan er vanuit dat dat goed komt op tijd. 
Ik kom ook uit Almere btw. 
Lizzy, Mijn baby weegt 340gram bij 19.4 dagen. Ze zei er niks over. Was mooi zelfs zei ze. Ik heb je meisje erbij op de lijst gezet :) gefeliciteerd !
Dwaallichtje, gezellig dat je hier blijft hoor! En heerlijk dat je geen haast hebt/ voelt. Ik moet ook alles nog doen haha. Zelfs nog leeghalen omdat het nog half een speelkamer is. Maar ach...komt goed. Zo gedaan zegt mijn man ??. Uhu...leeghalen, hij wil zelf stuccen, (nooit gedaan maar hij is handig) schilderen, aankleding. Ook nog aanschaffen. En tussendoor ook de tuin nog doen, nieuwe schuur maken, beneden de vloer schuren en opnieuw beitsen, zelf salon tafel en eettafel maken...Ja het wensenlijstje gaat nog verder en ja, graag alles voor Augustus...dan zeg ik...succes mop ???
Zo...Maar vandaag lekker lunchen met vriendin :) 

Fijn weekend meiden! 

Terug
Bovenaan