Uitgerekend augustus

Hoe is het bij jullie met de namen? Zijn jullie er al uit?
Wij hebben een naam voor ons meisje. Baby kamer is ook klaar.. nu nog heeeel lang geduld hebben.. ben vandaag 22 wk en 4 dgn!

Ik heb toevallig vandaag de muur van de babykamer geverfd... Heb een ledikant en commode en verder nog niks voor kamertje, haha! Maar ik ben net verhuisd, dus de andere kamers hadden voorrang ?
en wat de naam betreft... Er was maar één naam waar mijn vriend en ik het over eens waren voor een meisje, dus toen ons kleine monster een jonge dame bleek te zijn, was de keuze vrij simpel, hihi!

Hoi Dames,
Hier vandaag ook een mooie 20 weken echo, ons kleine kereltje was (net als bij alle andere echo's) lekker eigenwijs ???.
Kamertje is hier zo goed als klaar, alleen nog wat dingentjes ophangen. Eigenlijk is ook alles al zo goed als gekocht, en nu duurt het wachten heeeeel lang.. vandaag 20+3 weken?.
De naam hebben we eigenlijk ook al.. tenzij we iets horen/zien waarvan we denken oooh dat word hem! Maar voor nu zijn we helemaal weg van deze naam, dus denk wel dat het een blijvertje is?, vind een naam voor een jongen best lastig trouwens?
Fijne avond dames.

Groetjes!

Terug
Bovenaan