Uitgerekend augustus

Hallo dames,  
Ik lees al een tijdje mee, alleen nog nooit gereageerd?. Maar hierbij;).
Allemaal gefeliciteerd nog met de zwangerschap! 
ik ben nu 21 weken in verwachting van een meisje, ben uitgerekend op 25 augustus.  afgelopen week voor de 2e keer 20 weken echo gehad en alles was goed en de kleine is gezond?. Fijn om te lezen dat de 20 weken echo ook goed eruit zag bij jullie.
Het is ons eerste kindje en woon sinds anderhalf jaar in Eindhoven. Vind de hele zwangerschap toch wel spannend en ook best wel last van kwalen. Al sinds het begin gedeeltelijk in de ziektewet maar gelukkig gaat het met de baby allemaal goed. Sinds 2 weken voel ik haar schopjes en sinds afgelopen week kan mijn vriend het soms ook voelen, dus dat stelt ook gerust.
groetjes lianne

Oh grappig eh! Die kleine handjes en voetjes die nu beginnen te bewegen haha.
Ik ben momenteel 23 weken zwanger en voelde mijn kleintje in week 18 / 19 zo af en toe, heb ook de placenta aan de buikkant.
Maar nu weldegelijk heel vaak! En niet alleen als ik ga liggen of zitten. Het is een echte drukte makertje nu al, maar dat maakt het wel erg gezellig en wetende dat alles nog helemaal alive and kicking is. :p

Welkom Lianne!
Heerlijk hè, dat bewegen in je buik. Kan me wel voorstellen, als het nog even op zich laat wachten, dat je wat onzeker wordt... komt goed hoor!!
Hier blijf ik erg veel last houden van m'n hormoonhuishouding. Nu ook weer zo'n sippig gevoel, alles teveel... gelukkig nu niet zo boos, dat had ik vorige week een dag of twee. Hebben jullie er ook last van en is er iets aan te doen?? Ben er wel klaar mee eigenlijk... 21 weken, moet nog wel even! Zal het morgen ook eens met de verloskundige over hebben...

Oh Hin, ik ben afgelopen week de hele week emotioneel geweest. Mijn man was een paar dagen naar het buitenland voor werk, ik heb vanaf dinsdag alleen maar zitten huilen. Toen hij vrijdag weer terug was, dacht ik wel dat het klaar was... nee hoor! Heb het hele weekend nog hormonale uitbarstingen gehad, maar dan ook echt ineens kei hard kunnen janken. Soms merk ik ook dat ik even minder geduld heb, en dan ben ik wat sneller gefrustreerd met mn zoontje. Tja, dat is dan zo. Zolang ik nog geen rare dingen doe, of hem fysiek aanpak of heel hard begin te schreeuwen denk ik: dan maar een keer wat eerder boos. Het hoort er nu eenmaal bij...

Hee Lianne, wat leuk! Ik ben ook een Eindhovenaar en ook 21 weken!! Zelfde dag uitgerekend! Wat een toeval :) 
Alleen hier van een tweeling, dus in de praktijk zal het rond begin augustus zijn. Waar ergens in Eindhoven woon je? Ik in noord (Achtse Barrier). 
Verder klein joepie momentje; kinderdagverblijf zojuist bevestigd gekregen dat het geregeld is, woehoe! Onze eerste keus had maar 1 plekje dus was even schrikken. Bij onze tweede keus gelukkig wel plek. Verder gaat alles ok. Echo's zijn top. Gister nog even mogen spieken bij de gyna. Ik voel ze regelmatig, vooral 's ochtends en 's avonds. Wel veel last van mijn bekken en volgende week een eerste afspraak bij een bekkenfysio. Ben benieuwd wat hij zegt. De gyna keek er niet zo van op en had verder geen tips ofzo. Maar 's nachts wordt het steeds meer een dingetje (elke keer als ik draai word ik wakker) en overdags voel ik het ook steeds meer.... Meh!

Lees al een tijdje mee, maar nooit eerder iets gezegd hier. Ik ben 28 jaar en zwanger van ons eerste kindje, nu 24 weken. Het is een jongetje en ik ben uitgerekend op 4 augustus.
Ik dacht ik reageer ook eens, vooral nadat ik las over emotionele buien haha. Ik heb dit dus de afgelopen week ook ineens, kan echt om alles boos worden en even later ineens gaan huilen. Zo ontzettend irritant maar achteraf toch ook wel een beetje grappig. 

Terug
Bovenaan