Uitgerekend augustus

Hin: gefeliciteerd met jullie meid! Fijn dat alles goed is! 
Wij hebben de vloer eruit gehaald in de babykamer dus het begin is er?
Ook de namen hebben wij rond! Dacht dat dit een enorme klus zou worden omdat we eigenlijk nooit op 1 lijn zaten wat betreft namen en ik meisjesnamen veel makkelijker vond! 
Afgelopen weken zijn we ook bij een aantal kinderdagverblijven wezen kijken. Vind ik ook nog wel een lastige keus, ben zelf pedagogisch medewerker en heb al heel veel dagverblijven gezien en weet daardoor ook wat er mogelijk is. Bij ons in de buurt zijn het nog wel heel traditionele dagverblijven! Maar ook daar hebben we ws een keus in gemaakt! 
Nu 21+2 en morgen weer een echo?

Super leuk Hin een meisje! :p Wij hadden precies het zelfde met de namen. We hadden al heel snel een jongens naam, maarja toch een meisje.
Nu hebben we ook al een meisjes naam! Ben er ontzettend blij mee.

Nu ik te horen heb gekregen welke dagen ik werk volgend jaar, kan ik nu ook me gaan verdiepen in KDV, voor 1 dag in de week.
Binnenkort keer een rondleiding bij het bedrijf waar ik zelf gewerkt heb. Meer voor mijn man dan voor mij. maar wel goed om ff ook over de tarieven te praten en de breng/ophaal tijden etc. en of er wel plek is in januari 2020(A) man.. al een plekje zoeken voor je kindje dat nog niet eens geboren is is wel beetje gek vind ik hoor!
Mjaa.. beter goed geregeld dan dat ik te laat ben en dan zit je.

Over KDV gesproken... ik heb er bezocht en uiteindelijk een gekozen die onze eerste keus was. Bleek dus dat de tweeling er niet meer terecht kon... ze hadden nog maar 1 plekje op dinsdag en donderdag! Superbalen dus! Terwijl we aan de rand van Eindhoven wonen, niet echt midden in een hoogbouw wijk ofzo. Nu ingeschreven voor de 2e keus. Zo jammer! 

Jaaa leuk Hin! Welkom bij de meisjes club haha. 
Wij hadden een week nadat we wisten dat ik zwanger was een meisjesnaam. Mijn vriend wilde toen ook niet over een jongensnaam nadenken en de geslachtsbepalings echo afwachten.
Het is een meisje dus geen gestress meer om de naam.
Het kamertje moeten we nog aan beginnen,  de meubels hebben we al wel. Eind mei komt er iemand langs voor de muurschildering die ik graag wil hebben.
Ik ben tijdelijk arbeidsongeschikt verklaard door de bedrijfsarts, dus binnenkort maar een beginnetje maken met de muren. Alles op mijn eigen tempo want soms heb ik al teveel last als ik ga stofzuigen. 

Ha dames... 'ff hier zeuren hoor. ;) Ik heb de hele week gewerkt en 's avonds ben ik echt moe, dan kom ik niet veel verder dan onderuit op de bank. Vandaag moet mijn man een dagje werken en normaal zou ik dan alles thuis in orde maken en boodschappen doen, maar vanwege wat klachten (last van bekken en dus de vermoeidheid) werd me van alle kanten aangeraden om rust te nemen. Maar jongens, het is nu kwart voor 2 's middags en ik verveel me wezenloos. Hoe moet dat nou als ik straks verder ben dan 21 weken en gewoon hele dagen thuis zit zonder dat ik mag sjouwen en alles? Lol! Ik zie er nu al tegenop... Ik heb altijd een contstante drang om dingen aan te pakken als ik alleen thuis ben, maar mijn lichaam protesteert op het moment hevig - tot gebroken nachten aan toe.
Ik ben benieuwd hoe het gaat als ik verlof krijg met 30 weken...! Meerdere dames die gedwongen een beetje op de rem moeten trappen maar waar de mentale staat nog niet zo mee wil werken? ;)

Hoi Dames,
Even een vraagje.. vandaag ben ik precies 21 weken zwanger en heb mijn placenta aan de voorkant. Nu ben ik benieuwd of hier meer dames zijn die dit hebben of ervaring mee hebben. Kijk er zo naar uit de kleine man te voelen!

Liefs

[quote quote=10190733]Hoi Dames, Even een vraagje.. vandaag ben ik precies 21 weken zwanger en heb mijn placenta aan de voorkant. Nu ben ik benieuwd of hier meer dames zijn die dit hebben of ervaring mee hebben. Kijk er zo naar uit de kleine man te voelen! Liefs[/quote]
Ik ben nu 23 weken en heb de placenta ook aan de voorkant maar voel nu sinds een week steeds duidelijker de kleine tegen mijn buik boksen. Maar eigenlijk alleen savonds als ik in bed ga liggen of in de ochtend als ik net wakker ben.

Terug
Bovenaan