Uitgerekend augustus

Gelukkig ben ik niet de enige met mn buien. Kan het me van de eerste twee echt niet meer herinneren, maar vind het nu echt irritant! Vandaag gaat het wel weer, maar doe dan ook echt extreem rustig aan (lees; ik doe niks ?).
Vanochtend naar de vk. Alles goed met beebje. Vertelde haar van mn buien, ze zei, zolang er goede dagen tussen zitten en het niet weken achtereen somber is, geen stress. Dus ben wel weer gerustgesteld. 
Moet rond 32e week voor extra echo, mn koekje ligt wat laag en als 't ie niet omhoog gaat, moet ik in ziekenhuis bevallen. Maak me er geen zorgen over, zie het wel.
Nu een  verplicht niets doen (weer niks haha), zit in zwembad voor zwemles. 

Haha kim, idd heel toevallig. Ik woon in stratum! En ook op zoek naar kinderdagverblijf, ook niet de makkelijkste zoektocht!
Ik loop sinds 10 weken bij bekkenfysio. Slapen met een Voedingskussens in je rug en een kussen of voedingskussen tussen je benen wil nog wel eens helpen. Evenals een kruik op de onderrug leggen. En overdag zitten op skippybal wil bij mij ook wel eens werken. 
Met de hormonen gaat het hier ook op en af? door het voelen van ons meisje ga ik het nu wel echt leuker vinden dan tot nu het geval geweest? 

Hier soms ook wat emotionele buien. Gelukkig duurt dat meestal niet zo lang. Hopelijk gaat t bij jou snel beter Hin.  
Ik heb helaas last van bandenpijn sinds een aantal dagen. Had in het weekend zoveel buikpijn dat ik toch maar even met de verloskundige heb overlegd. Die heeft me wel gerustgesteld, voor de zekerheid deze week nog wel een extra controle. Ik probeer het wat rustiger aan te doen, maar dat gaat nog niet even goed. Zo lastig als je hoofd meer wil dan je lichaam...

Zo vanmorgen hier ook kinderdagverblijven bezocht. Ik heb wel echt een voorkeur, maar hopen dat er in januari een plekje is. We staan wel al sinds januari ingeschreven maar het is nogal een populaire plek..
Ik begin nu soms wat te voelen en heb nu toch inmiddels echt wel een buikje. Dat vind ik soms leuk en soms minder ;). Gister zei iemand dat ze het aan mn gezicht wel begon te zien.. Thanks. Vind dat aankomen toch wel moeilijk accepteren.
We moeten nu dus een meisjesnaam bedenken maar ik vind het zooo moeilijk..

Even een vraag; hebben jullie al last van harde buiken? Vandaag een dag met als ik alleen maar opsta, floep, harde buik... ben ook niet fit, dus dat zal niet meehelpen. Maar kweenie, vind het wel snel...

Nee hoor Hin, je bent geen zeikerd.  Ik heb er ook al vaker last van gehad. Ik heb sinds vorige week een elektrische deken en dat werkt echt super. Als ik s avonds last heb van harde buiken ga ik lekker op bed liggen  met deken aan. Werkt ook super voor mn zere rug.

Hoi hoi! 
Oh nee joh harde buiken had ik al af en toe rond 15 weken... nu nog wel eens.. doe toch soms te veel.. vandaag ook weerveel te vol gepland met ouder gesprekken. Ben nu al helemaal afgemat nog heel even chillen in bed en dan maar lekker slapen.. 
Morgen nog 1dagje en dan lekker lang weekend yes! Ben toe aan vakantie. Nog een kort weekje na het paasweekend en dan mag ik ff ene weekje op de bank. Wat dat betreft ben ik blij dat ik in het onderwijs werk.. hoef ik me niet ziek te melden om ff bij te tanken.
Ff lekker niks. Moet zeggen.. ouders vinden me nu al een bikkel... collegas zeggen kom op joh! Ff dr tegen aan maja waar is dan de grens.. toch best lastig aan te geven. 
Ben wel trots al 23 weken al een behoorlijke buik en nog gwn doorgaan met 23kleine koters hehe. Ben benieuwd hoe groot mijn buik zal worden?? 

Terug
Bovenaan