Uitgerekend augustus

Hoi Gummybeer bedankt voor je uitleg. Ik zal tegen de tijd inderdaad wel meer informatie krijgen van de vk. Maar hoorde het gister en dacht hmm wat is dit nou weer..

ahh ja lekker rustig aan dan vandaag!
liefs 

Hé hoi allemaal, weken van suiker testjes en bloed prikken lees ik! Succes allemaal!
Hier gaat het prima. Beebje wordt steeds drukker! Heel gezellig. Hebben jullie allemaal met 100% zekerheid gehoord welk geslacht je kindje heeft? Bij ons was ze niet 100% zeker, zag wel meerdere dingen die wezen op een meisje, maar zei niet 100%. Merk dat ik nu twijfel... Ik kan natuurlijk een pretocho doen, maar heb eigenlijk geen zin om er geld aan uit te geven. Met 32 weken ongeveer krijg ik een echo om te kijken of mn placenta hoog genoeg zit, kunnen ze het dan ook nog zien? Of is beebje dan te groot en zitten de beentjes ervoor? (Het is de derde hier, maar weet het gewoon niet meer! ?)

Ach Hinneke toch, (Hinriët was het toch? ;))
Wil je het geslacht weten of niet? Zo ja, doe dan een pretecho, die paar euro heb je er dan ook wel voor over. Of wil je het niet weten? Dan doe je toch geen echo! Trouwens, als je nu al geen geld uit wil geven aan je kindje dan word het nog wat. Nou succes met je leven en geniet van de zwangerschap! 

Roddel met Hin,
Ik zat trouwens ook in die vreselijke whatsappgroep, echt, je kijkt 5 minuten niet op je telefoon en dan heb je meteen 1000 gemiste berichten. Ik ben er maar uitgestapt, die mensen hebben geen leven.. Ik trouwens ook niet, want begin me nu al enorm te vervelen.

Gister mijn controle weer gehad en alles was weer goed.  Ik moet volgende week donderdag voor de suiker test. Ik ga ook de kinkhoest vaccinatie halen. 
Ondertussen ben ik alweer 4 weken thuis en moet zeggen dat mijn rugklachten wel minder geworden zijn. Wanneer ik last krijg kan ik een andere houding aannemen. 
Nog een paar weken en dan gaan wij op vakantie,  voor de laatste keer met zn 2! 

Nog meer die nog voor de bevalling op vakantie gaan? En waar gaan jullie heen?

De kinkhoestvaccinatie ga ik denk  ik ook halen. Nog even iets beter in verdiepen. 
Wij zitten momenteel op Ibiza Lisanne. Heerlijk! Waar gaan jullie naartoe? Hoeveel weken ben je dan? 

Ik heb vorige week een 3D/4D echo gehad met 26.5 weken. Echt leuk hoor! Je kon het gezichtje al goed zien! Mijn vriend is half Antilliaans en half Surinaams en je kon nu al wel zien dat die kleine meer op hem lijkt, met haar dikke lipjes en platte neus, hihi!

[quote quote=10199315]Ach Hinneke toch, (Hinriët was het toch? ;)) Wil je het geslacht weten of niet? Zo ja, doe dan een pretecho, die paar euro heb je er dan ook wel voor over. Of wil je het niet weten? Dan doe je toch geen echo! Trouwens, als je nu al geen geld uit wil geven aan je kindje dan word het nog wat. Nou succes met je leven en geniet van de zwangerschap![/quote]
Huh? Haha, moet ergens lachen om je reactie en anderzijds denk ik, of bedoel je het echt een beetje gemeen... maar na je tweede reactie (over die app-groep) denk ik, nee vast een grapje... eehm, geld uitgeven aan beebje is geen probleem, heb er al 2, dus kan erover meepraten. Maar meer, geld uitgeven omdat ik m'n nieuwsgierigheid niet kan bedwingen ofzo. Dusss.... en die appgroep: wie was jij dan? ?

Terug
Bovenaan