Uitgerekend augustus

Agnesz ik heb het hele suikerdrankje uitgekotst. Heel fijn. Hangen boven een prullenbak op een drukke prikpost. Ze zeiden dat als ik het merendeel had binnengehouden, dat de test dan nog lukt. Dus zolang je het hebt kunnen binnenhouden is de uitslag betrouwbaar. Veel vrouwen worden er misselijk van. 
Ik heb uiteindelijk een dagcurve test gekregen. Nuchter bloed prikken was gelukt en toen heb ik 2 uur na mijn ontbijt en 2 uur na mijn lunch nog een keer laten prikken. Mijn eerste poging tot ontbijt kwam er trouwens ook weer uit. Ik werd echt helemaal niet goed van dat drankje. Nu gewoon de uitslag afwachten. 

Oh wat ellendig :(. Ik moet volgende week en heb deze week buikgriep gehad. zit niet echt te wachten op nog meer maag/kotsproblemen volgende week..

Oh dwaallichtje wat vervelend zeg! Nou.. ben blij dat het normaal is. 
gummybeer ik zou je er niet te druk om maken.. maar ik zou niet daarna nog allemaal afspraken hebben staan.. ik heb de hele dag ff niks gedaan. Nu voel ik me weer helemaal prima hoor. Maja als ik het had geweten was ik er denk ik iets meer voorbereid heen gegaan. Maar laat je aub niet afschikken al ben ik bang dat dat nu te laat is. Sorry daarvoor! 

Ik heb weer wat nieuws... ? Een soort van kramp af en toe in m'n slokdarm! Dacht eerst dat het maagzuur was, maar voelt toch anders. Heb al ff gegoogeled, schijnt ook een kwaaltje te zijn, gek!!! 
Wij zijn deze week aan het klussen en vandaag wordt als het goed is, de laatste hand aan de vloer gelegd. Zo blij mee! Hele week kamperen in eigen huis met 23,4 weken zwanger zijn, is niet heel bevorderlijk, al moet ik zeggen dat het zonder al te veel stress is gelukt! Al moest ik net bijna janken, omdat m'n man het bed tòch andersom wil. Haha, kan niet tegen verandering van plan op het laatste moment, terwijl het een goed plan is... kan er nu wel weer om lachen.
Vind het ineens wel snel gaan allemaal! Nog maar 16 weken! En dan ben ik één van de laatsten in deze groep!

Hallo allemaal,
Al een tijdje aan het meelezen, maar nu toch maar eens een reactie plaatsen. Ik ben uitgerekend, volgens de verloskundige, op 31 augustus. Dus echt de laatste dag van de maand haha. Nu dus 23 weken en we krijgen een jongen. Wordt ons eerste kindje :) Alles gaat verder goed, behalve dat ik naar mijn idee snel aankom. Ben nu 11 kg erbij en dat maakt me best onzeker. Doe niet echt gekke dingen, eet normaal en beweeg nog redelijk. Ik hoor zulke wisselende verhalen omtrent de kg's. Hopelijk na augustus weer snel terug...
Groetjes 

@Agnes Nee hoor, goed om te weten alleen. Ik was van plan mijn moeder smiddags nog uit te nodigen, maar misschien beter van niet dan. Neem wel wat podcasts mee.
@Lenob Ik maak me daar ook druk om hoor. Ik ben ook best veel aangekomen (nu 9 kg ongeveer), hoewel ik het er niet per se zo vind uitzien en de mensen om mij heen ook niet. Heb ook echt nog een bescheiden buikje vind ik. Ben je toevallig lang? Want ik wel en denk tja maybe heb ik meer vocht ofzo? Plus een vriendin van mij die normaal echt super petite is en aan de magere kant was met haar zwangerschap 25 kg aangekomen (hield vooral veel vocht af) en is inmiddels weer gewoon zoals ze was (nu 9 maanden later). Dus niet teveel op de kilo's staren, al is dat makkelijk gezegd tegen een ander want ik doe het ook. Misschien iig goed om op te letten dat je niet teveel of te ongezond eet. Vooral groente en eiwitten en peulvruchten en goede koolhydraten (en dan soms n lekker taartje, want tja). En veel (water) drinken.
Wij hebben vandaag een lamp opgehangen in de babykamer en ik heb een krans gemaakt voor boven het bedje. Ik ben ook bezig zelf een mobiel te maken. Ik vind het wel leuk om veel zelf te maken en er op die manier mee bezig te zijn. Scheelt ook geld ;).

Lekker crea hoor! Leuk :)
Ja ik ben wel wat langer. 1.76 m. Buik begint wel te groeien. Ene keer groter door opgeblazen/gespannen gevoel dan de andere keer. 
Kg's moet ik ook meer loslaten. Hehe. 

Terug
Bovenaan