Uitgerekend augustus

Hoi Hin! Met 32 weken kunnen ze het nog makkelijk zien! Wij hebben bij onze eerste ook uiteindelijk pas met 32 weken het geslacht definitief gehoord (had toen ook een extra echo ivm placenta). En was toen nog heel makkelijk te zien, misschien zelfs wel makkelijker dan met de 20 weken echo. Dus als je geen extra echo wilt tussendoor, zou ik daar gewoon op wachten ;) 
Ik heb morgen weer controle bij de VK, ga dan toch nog maar eens naar die krampen vragen en vragen of mn omvang nog niet te groot is haha. Ik ben in twee weken echt mega te gegroeid! Met 28 weken krijgen wij weer een extra groeiecho, dus wij hoeven nog maar 4 weken te wachten tot we ons kindje weer zien, hihi.

Ibiza, Noorwegen, heerlijk allemaal!!
Dan wachten we mooi op die echo Jamie! ?
Ik heb vandaag een goeie hormoon-dag, na twee horrordagen...?? Hoop dat het een poosje zo blijft!
Vanavond lekker avondje 'Arrow'! Zin in. Jullie een favo-serie? 

Fijn idd om nog even op vakantie te gaan voordat de baby komt. Wij gaan met 30 weken op vakantie naar Frankrijk en een paar dagen Londen voor een bruiloft. Voor ons is het ook de laatste vakantie met z’n tweetjes. 
Vandaag weer een controle bij de verloskundige gehad. Gelukkig was alles weer goed, qua groei lig ik op schema. De vorige keer had ik een extra controle vanwege veel buikpijn en spoortje bloedverlies. Toen was mijn bloeddruk te hoog, maar achteraf was dat stress. 

[quote quote=10199403] Huh? Haha, moet ergens lachen om je reactie en anderzijds denk ik, of bedoel je het echt een beetje gemeen… maar na je tweede reactie (over die app-groep) denk ik, nee vast een grapje… eehm, geld uitgeven aan beebje is geen probleem, heb er al 2, dus kan erover meepraten. Maar meer, geld uitgeven omdat ik m’n nieuwsgierigheid niet kan bedwingen ofzo. Dusss…. en die appgroep: wie was jij dan? [/quote]

Ik was Gerda, weet je nog? En hoe ik het bedoelde, ach, maar net hoe je het opvat natuurlijk haha! 

Weer even geleden sinds een update van mij, maar het gaat dan ook z'n gangetje! Sinds maandag werk ik halve dagen ipv fulltime en dat is wel echt heel fijn! Nu 24+5 en jut & jul dansen wat af de hele dag. Nog 5 weken werken tot mijn verlof ingaat! Mijn vervanger is nog steeds niet geregeld dus dat is wel een beetje balen, maarja... niet helemaal mijn probleem gelukkig haha.
Hier helaas geen vakantieplannen meer. Met de tweeling op komst vind ik het iets te risicovol om nog ver weg te gaan. En qua kosten hebben we ook nog een hoop andere prioriteiten dus helaas. ;) 
Ik ga iig wel voor de kinkhoestvaccinatie. Verder heb ik inmiddels elke 2 weken controle in het ziekenhuis dus ze houden ons goed in de gaten. Helemaal prima! Maar buiten dat alles zwaarder wordt, ik best last heb van heupen, bekken en vermoeidheid gaat 't gelukkig prima! Fijn om te lezen dat het bij jullie ook prima gaat en jullie net zo "rond en gezond" zijn als ik, haha! 

Wat leuk dat er een aantal nog even op vakantie gaan! Dat hebben wij bij de eerste ook gedaan, maar ik moet zeggen dat ik er nu echt geen behoefte aan heb. Ik vond het de vorige keer ook eigenlijk helemaal niet fijn ? In een hotelbed lig ik helemaal niet lekker, en ik had toen heel veel last van slapeloosheid, waardoor ik hele nachten lag de luisteren naar een slapende man... om chagrijnig van te worden haha. Wel gaan wij dit weekend een ander (tweedehands) bedje halen voor ons zoontje, waar hij straks in kan gaan slapen zodat we het ledikant weer voor de baby hebben. Mijn man gaat dit weekend weer aan de babykamer werken, dus hopelijk is het stucwerk dan af en kunnen we binnenkort gaan schilderen. 
Kim, fijn dat het minder uren werken bevalt! En inderdaad, vervanging is niet jouw probleem. Ik weet niet zeker of mijn vervanging nu ook al helemaal geregeld is, maar gelukkig ga ik pas over 11 weken met verlof. Dus hier hebben we nog eventjes. 

Hoi allemaal!
Wat een stille bedoeling in het Augustus forum ?. Ik heb gister de OGTT af laten nemen.. pfff blij dat het achter de rug is! Gelukkkig niet heel naar of misselijk geworden, wel een enorme sugar high met daarna een mega dip. Gelukkig de laptop mee met een slappe film op netflix *wine country*. Waardes waren ook top! Nuchter 4.4 en na 2 uur 6.4 dus die zorgen kunnen ook weer uit mijn hoofd! Verder worden de nachten wel steeds meer vervelend, of ik nu op mijn linkerzijde of rechterzijde lig na 5 minuten zenuwpijn in mijn benen AUW! Maarja....... bijna maandag!!! Zo benieuwd naar de 3/4 D echo. 

Terug
Bovenaan