Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd Lisanne! 
Hier gaat het prima, volgende week alweer naar het AMC om te kijken of het gaatje in zijn hart nu dicht gegroeid is. Ik heb er vertrouwen in. Ook gaan ze nu goed kijken waar mijn 2de placenta ligt, hij lag voor de uitgang maar kan nu naar boven zijn gegroeid, zoniet dan een keizersnee tegen die tijd. 
En de week erna de glucose test. 
Verder voel ik mij goed, (26.3)  wel avond goed moe en bij teveel gedaan krijg ik last van mijn bilspier, SI gewricht. Maar dat is bekend bij mij, niet noemenswaardig nog. Goed letten op houding. 

Leuk om weer wat te hebben bijgelezen :) 

Fijne dag! 

Ps: Ananas? Ben je er??? 

Meiden iemand ervaring mee? Ik heb sinds dinsdag een gespannen buik en voel mijn meisje wat minder dan normaal voor mijn gevoel en ik ben maandag nog op controle geweest en alles was goed. Ik weet niet of het normaal is 

daisb: ik heb af en toe ook een aantal dagen een gespannen buik, ik heb het idee dat er dan flink gegroeid word en de boel weer even moet gaan meerekken.
Vandaag nog een afspraak bij de verloskundige gehad omdat ze straks ook de nazorg aan huis doen. Beide heren doen het prima, bloeddruk was ook nog prima en verloskundige vond dat mijn lichaam de zwangerschap goed leek te verdragen! Buik is nu net zo groot als 30 wkn bij 1 kindje.
Nog 3,5 WK werken en dan al met verlof?
Volgende week weer naar de gynaecoloog, eerst prikken voor de rhesusfactor. En over een glucose test nog niks gehoord? 
Had ook bericht van Naviva om een intake te plannen, intake gehad bij de verpleegkundige in het ziekenhuis, kraampakket is onderweg! Nou het begint er allemaal al aardig op te lijken! 
En dan natuurlijk een buik die alle kanten opgaat? heel bijzonder als ze om beurten bewegen! 

Hoi allemaal
Leuk dat jullie nog gezellig kletsen. 
Ik heb een drukke periode gehad en niet echt de behoefte met de tel bezig te zijn. Heb nu weer een beetje meegelezen en zit een beetje in hetzelfde als jullie. En gefeliciteerd Lisanne ?
Hier gaat het goed. De baby groeit hard, lijkt soms harder dan mijn buik aan kan. Deze week teveel gedaan en dan ook last van de buik banden. Maar verder mag ik niet klagen. Gewoon de gebruikelijke ongemakken. Volgende week hebben wij weer een controle dus ben benieuwd... 
Verder weer druk bezig met de kamer voor de Kids . Vandaag even gekeken naar gordijnen en een leuk behangetje . Wel leuke gezien. Volgende week woensdag ben ik vrij en mijn dochter naar de opvang dus kan ik mooi even doorpakken ?
Jullie hebben het over vaccinatie wbt kinkhoest maar daar heb ik niks over gehoord.  Ik weet ook niet of ik het zou doen. Ik ben vroeger ingeënt en de baby's worden na de geboorte ook ingeënt dus twijfel of het nodig is. Misschien hoor ik er volgende week meer over tijdens de controle.  
Ik probeer weer gezellig mee te kletsen als het uit komt! Fijn dat het goed gaat met iedereen... vinden jullie ook dat de tijd voorbij vliegt... ik ben alweer 28 weken pff.  Voel de druk wel een beetje komen om de kamers klaar te maken hoor haha

Joehoe citrus ik ben er nog! En lees stiekem nog wel eens mee haha, kijken of jij nog teken van leven geeft. Spannend voor jullie volgende week.. hier ondertussen ruim 38 weken onderweg. Lichamelijk nergens last van, helaas zit in wel midden in een depressie ? zoiets wat je altijd denkt dat jou nooit zal overkomen, maar hee
succes nog de komende weken / maanden! Hopelijk in de geniet modus :)

Hoihoi,
Leuk om weer wat van iedereen te lezen!
Hier is het kamertje inmiddels geschilderd en komen volgende week de meubeltjes. Leuk om daar mee bezig te zijn.
Ik had vandaag contact opgenomen met de huisarts ivm kinkhoestvaccinatie. Er blijken leveringsproblemen met het vaccin te zijn momenteel. Mijn apotheek kan het (met enige vertraging) wel leveren. Mijn advies aan de rest is om het op tijd aan te kaarten bij je huisarts zodat het tijdig besteld kan worden.

He Ananas!! Dat is niet niks zeg! Gelukkig benoem je het, dat is allicht beter dan ontkennen. Ik hoop dat je juiste hulp hebt en ook na de bevalling. 

Wauw 38 weken joh, heerlijk! De kleine mag komen. Zo spannend zeg!! Lichamelijk gaat het goed. Zo fijn! Buik goed uitgeruild inmiddels? Hij kwam wat later te voorschijn toch? Althans later....ivm anderen. Je was niet te laat in ieder geval. 
Take care fruityfriend!! Je kunt het het. Xx

Terug
Bovenaan