Uitgerekend augustus

Ik heb gister de GTT gehad en zou na 3 werkdagen de uitslag krijgen. Na 5 uur bij ging mijn telefoon... verloskundige.. dat kan nooit goed zijn.
Mijn suiker waarde nuchter was perfect alleen na dat vieze drankje te hoog. Ik mag 7.8 hebben en had 8.4.
Dat betekent helaas zwangerschapsdiabetes, moet straks al naar het ziekenhuis.  Kom in ieder geval 2 tot 3 weken onder controle te staan en zal mij dan 3 tot 4 X per dag moeten prikken.  Ook zal ik een dieet moeten gaan volgen, hopen dat dat goed aanslaat. Als ik weer stabiel ben kan ik weer terug naar de verloskundige.  
Baal echt ontzetten en kon wel huilen gister. 
Dus gaan zo maar weer naar het ziekenhuis.

Aaach Lisanne! Echt even balen! Heb niet helemaal helder; verwachtte je het al? Wat een gedoetje nu voor jullie zeg! Wel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt! Wat voor dieet moet je gaan doen? Sterkte!!

Nee had niet echt het idee dat er iets aan de hand zou zijn Hin.  Dus dat valt wel even zwaar dan. Heb net een echo gehad en heb geen afwijkende volume in vruchtwater dus dat is positief.  Dinsdag heb ik mijn 1e afspraak bij een diabetesverpleegkundige en dan zal ik wel horen hoe nu verder. Al met al behoorlijk spannend allemaal vooral het stukje dat ik mezelf moet gaan prikken. Dat is wel een dingetje.

Pfff!!! Balen zeg! Dan zit de schrik er wel weer in,  en jouw zwangerschap verliep al niet geheel zonder stress he? Succes in het ziekenhuis! Hoop dat je niet al teveel aanpassingen hoeft te doen.

JenE  nee ik heb niet echt een stressloze zwangerschap denk dat ik daarom nog extra baal. Heb echt zoiets van tuurlijk dit kon er ook nog wel bij. Maar goed we proberen positief te blijven en hoop dat het allemaal maar meegaat vallen. 

Ik moet dat onderzoek omdat mijn vader suiker heeft, verder niks aan de hand en vorige zwangerschappen ook niet. Enige alleen dat ik bij mijn vorige wel de laatste 3 weken veel ziek voelde en mijn zoon wel erg groot was, wie weet dan toch suiker gehad? I dunno! 
Ik verwacht nu ook niets, zou je het aan iets kunnen merken? 

Terug
Bovenaan