Wij krijgen onze intake later, ik meen me te herinneren van twee jaar geleden dat ze bij mij toen ergens rond 30 weken kwam. Ik denk dat dat bij jou te maken heeft dat ze eerder komen omdat je in verwachting bent van een meerling
Bij mij heeft ze toen vooral gevraagd wat ik van de bevalling verwacht, wat ik van de kraamzorg verwacht, eventueel wensen wat betreft de kraamzorg (bijv voorkeur voor een persoon of hoe de kraamhulp moet handelen, hoeveel uur kraamzorg je wilt) en hoe we alles thuis in orde zouden maken. Wij hadden toen ook nog niet alles klaar staan, maar dat was niet erg. Ze wilden wel even naar onze slaapkamer en de eventuele babykamer kijken, maar meer om naar de ramen en verwarming te kijken (hoe dat dat in de kamer stond en zo). Daar nog tips gekregen hoe we het babybedje het best konden neerzetten ivm in de tocht staan of te dicht bij de verwarming of zo. Verder hebben ze niet echt het huis geïnspecteerd hoor, het was meer om te kijken hoe ver we al waren en of we nog ergens hulp bij nodig hadden eventueel. Spannend je eerste gesprek!