Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd Lisanne! Fijn dat je een mooie dag hebt gehad!!
Over de kraamzorg: bij ons werd precies hetzelfde gezegd... Ook omdat ze uberhaupt krap zitten met personeel en dan al helemaal in de zomer...

Lisanne, fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad! Mooi om te horen dat je er zo van hebt kunnen genieten.
Wat betreft de kraamzorg: wij hebben gewoon recht op 49 uur en daar is verder niets van gezegd dat het minder zou worden (ik heb gisteren het gesprek gehad). Nu ben ik 24 augustus uitgerekend, dus dat zou net 2 weken na de officiële zomervakantie vallen. Dus misschien dat dat ook wel scheelt? In principe hoor je die 49 uur gewoon te krijgen, hoor! 
Onze beeb is lekker druk. Gisteren zijn we naar het concert van Phil Collins geweest in het Goffertpark (Nijmegen) en volgens mij was de baby het wel eens met de muziekkeuze: hij/zij was ontzettend druk! Ook had ik voor de zekerheid een rolstoel meegenomen. Daar was ik blij mee! Mijn moeder en ik zijn 's middags daar gaan lunchen, dus heel de stad door geweest en daarna dus nog naar dat Goffertpark. Mijn moeder en mijn man hebben mij afwisselend geduwd en ik was 's avonds erg blij dat ik gewoon heb toegegeven, want ik had het dus echt niet gered om de hele dag te lopen. De baby ligt in principe met het hoofd tussen mijn bekken, maar omdat daar nu nog redelijk wat ruimte is, kan hij/zij er ook steeds nog uit. De VK vertelde vandaag dat dat de reden is waarom ik nu ook veel meer last van mijn bekken heb, zodra de baby echt vast zit in mijn bekken zou ik minder last moeten krijgen. Terwijl ik wel al een paar keer indalingsweeën heb gehad, dus ik hoop dat het zakken wel binnenkort gaat doorzetten. ;) Mijn buikomvang ligt zwaar onder de curve (echt nog onder de onderste lijn), maar in mijn geval is dat geen reden tot zorg. Ik ben maar een mini-vrouwtje, en aangezien ik ook geen grote baby heb is dat voor mij redelijk normaal. Ik zou nu ongeveer 4 weken afwijken in vergelijking met een vrouw van normaal postuur, maar bij mij liggen die waarden dus een beetje anders. Volgende week hebben we weer een groeiecho om te kijken hoe groot de baby nu is.

Dank jullie wel!
JomieJW ik ben ook 24 augustus uitgerekend. Het kan zo zijn doordat er vakanties in die periode zijn dat ik minder uren krijg. Hoeft niet, kan wel. Dus zal zat moeten afwachten.  
Bij mij lag ze vorige week ook met het hoofdje naar beneden en al goed vast in mn bekken. 
Na de vakantie nog 1 echo. 

Geeiciteerd Lisanne!!! ???
Hebben jullie dat ook dat je het zielig kan vinden voor de baby dat het wekenlang ingedaald ligt? ? Vind het heel geen leuk idee dat het dan vastzit met het hoofdje... geloof ik bij mij nog niet aan de orde, maar kan maar zo nu...

Ik zat me eigenlijk meer te bedenken dat het best gek is dat als je geboren bent, op welke leeftijd ook, het niet goed is om lang onderste boven te staan/hangen, omdat het bloed (te veel) dan naar je hoofd stroomt. Maar in dw buik kan dat allemaal nog wel/geen kwaad...? misschien een domme gedachte

Goedemorge,

Lisanne gefeliciteerd:)
@ kim hier word het slapen ook minder nu..vak en vroeg wakker.
Slapen met het voedingskussen helpt wel enigsinds moet ik zeggen. Nu 33 wkn dus nog ff te gaan.
Wij zetten vandaag badje op buiten voor wat verkoeling komende dagen. 
Allemaal fijne dag vandaag! ?

Kim, ik slaap sinds twee weken gemiddeld 3 uur per nacht. Als ik geluk heb, dan haal ik er 5 ?. Sta regelmatig 's nachts onder de douche, meestal helpt dat wel om daarna weer wat in slaap te komen! Helaas had ik dit bij mn eerste zwangerschap ook, dus ik ga er vanuit dat het tot de bevalling doorgaat... dan maar in de middag vaker een dutje of een rustmoment!

Terug
Bovenaan